Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 listopada 2023, 06:46

autor: Adrian Werner

Remaster Turoka 3 został opóźniony, poczekamy troszkę dłużej na debiut gry na PC

Studio Nightdive poinformowało o opóźnieniu premiery gry Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered. Na szczęcie poślizg nie będzie duży.

Źródło fot. Nightdive Studios
i

Mamy złe wieści dla graczy wyczekujących premiery Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered, czyli odświeżonej wersji FPS-a, który zadebiutował w 2000 roku na konsoli Nintendo 64.

  1. Premiera remastera została opóźniona do 30 listopada tego roku.
  2. Nie jest to duży poślizg – pierwotnie gra miała bowiem zadebiutować 14 listopada.
  3. Przypomnijmy, że remaster zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox Series S, PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

Na premierę Turoka 3: Shadow of Oblivion Remastered zwłaszcza mocno czekają gracze komputerowi, gdyż pierwowzór nigdy nie doczekał się wersji PC. Jest to jedna z tylko dwóch odsłon cyklu, które do tej pory nie zawitały na komputery – drugą jest nastawiony na multiplayer Turok: Rage Wars.

Za remaster odpowiada wyspecjalizowane w tego typu produkcjach studio Nightdive. Wcześniej zespół odświeżył dwie pierwsze odsłony cyklu, wypuszczając Turok Remastered oraz Turok 2: Seeds of Evil Remastered. Oba projekty zostały przyjęte ciepło – na Steamie mają odpowiednio 95% oraz 93% pozytywnych recenzji.

W porównaniu z pierwowzorem z Nintendo 64 Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered zaoferuje liczne ulepszenia, w tym wygładzanie krawędzi (antyaliasing), efekty bloom i okluzję otoczenia, dynamiczne cienie czy rozmycie ruchu. Otrzymamy także bardziej szczegółowe elementy otoczenia oraz modele postaci i broni. Na PC i najmocniejszych konsolach możliwa ma być zabawa w rozdzielczości 4K i 120 klatkach na sekundę.

  1. Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered na Steamie
  2. Oficjalna strona Nightdive Studios

Adrian Werner

Adrian Werner

Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl – piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów – Adrian nigdy nie odmówi dobrej opowieści.

więcej