Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 listopada 2023, 06:46

autor: Adrian Werner

Remaster Turoka 3 został opóźniony, poczekamy troszkę dłużej na debiut gry na PC

Studio Nightdive poinformowało o opóźnieniu premiery gry Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered. Na szczęcie poślizg nie będzie duży.

Źródło fot. Nightdive Studios
i

Mamy złe wieści dla graczy wyczekujących premiery Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered, czyli odświeżonej wersji FPS-a, który zadebiutował w 2000 roku na konsoli Nintendo 64.

  1. Premiera remastera została opóźniona do 30 listopada tego roku.
  2. Nie jest to duży poślizg – pierwotnie gra miała bowiem zadebiutować 14 listopada.
  3. Przypomnijmy, że remaster zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox Series S, PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

Na premierę Turoka 3: Shadow of Oblivion Remastered zwłaszcza mocno czekają gracze komputerowi, gdyż pierwowzór nigdy nie doczekał się wersji PC. Jest to jedna z tylko dwóch odsłon cyklu, które do tej pory nie zawitały na komputery – drugą jest nastawiony na multiplayer Turok: Rage Wars.

Za remaster odpowiada wyspecjalizowane w tego typu produkcjach studio Nightdive. Wcześniej zespół odświeżył dwie pierwsze odsłony cyklu, wypuszczając Turok Remastered oraz Turok 2: Seeds of Evil Remastered. Oba projekty zostały przyjęte ciepło – na Steamie mają odpowiednio 95% oraz 93% pozytywnych recenzji.

W porównaniu z pierwowzorem z Nintendo 64 Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered zaoferuje liczne ulepszenia, w tym wygładzanie krawędzi (antyaliasing), efekty bloom i okluzję otoczenia, dynamiczne cienie czy rozmycie ruchu. Otrzymamy także bardziej szczegółowe elementy otoczenia oraz modele postaci i broni. Na PC i najmocniejszych konsolach możliwa ma być zabawa w rozdzielczości 4K i 120 klatkach na sekundę.

  1. Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered na Steamie
  2. Oficjalna strona Nightdive Studios

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej