Zespół City State Entertainment zapowiedział kooperacyjną grę akcji Ragnarok: Colossus. Wywołało to wzburzenie części fanów, gdyż pomimo siedmiu lat prac, studio nadal nie ukończyło projektu Camelot Unchained.

Studio City State Entertainment zapowiedziało swój kolejny projekt. Okazał się nim Ragnarok: Colossus, czyli kooperacyjna gra akcji z elementami strategii tower defense. Projekt zmierza na PC i ma zadebiutować pod koniec tego roku.
W Ragnarok: Colossus grupa graczy zmierzy się z hordami wrogów kontrolowanych przez sztuczną inteligencję. Rozgrywka skoncentruje się na starciach w zwarciu, zarówno z wykorzystaniem broni białej, jak i licznych zdolności specjalnych. Na mapach porozmieszczane zostaną także różnorodne wieże strażnicze, które wspomogą nas w bitwach.
Ujawnienie Ragnarok: Colossus wywołało niezadowolenie wielu fanów City State Entertainment, gdyż studio nadal nie ukończyło prac nad Camelot Unchained, czyli MMORPG mającym być duchowym spadkobiercą kultowego Dark Age of Camelot. Zespół w 2013 roku zgromadził w serwisie Kickstarter ponad 2,2 mln dolarów na ten projekt, a do tej pory udostępniono jedynie wczesne wersje testowe. Do tego wiadomo, że nowa gra dewelopera zadebiutuje jako pierwsza.
Graczy spróbował uspokoić szef firmy, Mark Jacobs. W wywiadzie z serwisem MassivelyOP stwierdził, że produkcja Ragnarok: Colossus finansowana jest przez inwestora, co pozwoliło zwiększyć zatrudnienie w studiu. Do tego podczas tworzenia tej produkcji poczyniono liczne ulepszenia technologiczne w autorskim silniku, na czym skorzysta również Camelot Unchained. Dzięki temu to MMORPG ma działać lepiej, a prace nad nim mają przebiegać szybciej.
Ponadto wszyscy, którzy wsparli Camelot Unchained podczas zbiórki, otrzymają Ragnarok: Colossus za darmo, a dodatkowo w tej grze dostaną w prezencie zestaw przedmiotów. Twórcy zdają sobie jednak sprawę, że to nie wystarczy, aby przekonać wszystkich fanów, dlatego cały czas oferują również możliwość zwrotu wpłaconych środków.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
4

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.