Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 grudnia 2013, 11:41

autor: Góral

Quantum Break - nagranie wideo z VGX 2013 po polsku

Przetłumaczyliśmy dla Was materiał wideo z gry Quantum Break, zaprezentowany na gali VGX 2013. Dyrektor kreatywny studia Remedy Entertainment opowiada na nim o szczegółach nowej produkcji, przy okazji prezentując fragmenty rozgrywki.

W nocy z soboty na niedzielę, na gali VGX, zaprezentowano nowy materiał wideo z gry Quantum Break – kolejnej produkcji studia Remedy Entertainment, znanego z serii Max Payne oraz Alan Wake. Postanowiliśmy go przetłumaczyć na język polski.

Wczoraj pisaliśmy o nowych szczegółach dotyczących tej gry, o których zresztą traktuje także najnowszy filmik. O projekcie opowiada Sam Lake – dyrektor kreatywny dewelopera. Przekazuje on informacje dotyczące linii fabularnej oraz rozgrywki, w której ważną rolę odegra manipulacja czasem.

Tytuł ukaże się wyłącznie na konsoli Xbox One - niestety, obecnie nie znamy nawet przybliżonego terminu premiery. Przy okazji warto wspomnieć, że studio Remedy Entertainment zapowiedziało kilka dni temu grę Agents of Storm na urządzenia mobilne. Będzie to strategia czasu rzeczywistego, przypominająca polską serię Anomaly, w której zajmiemy się budową floty morskiej.

Zapis polskiej linii dialogowej z filmu

Cześć, nazywam się Sam Lake i jestem

dyrektorem kreatywnym w studiu Remedy.

Krókoo opowiem Wam o szalonym,

acz fascynującym świecie gry "Quantum Break".

To rewolucyjna produkcja, która łączy

kinowy rozmach gry akcji oraz serial.

Fabuła

Na uniwersytecie Riverport przeprowadzono

doświadczenia dotyczące podróży w czasie.

Niestety, ich skutek był katastrofalny

i zaburzył kontinuum czasowe.

Objawia się to anomaliami czasowymi,

w których czas staje w miejscu

aby następnie drastycznie

skoczyć do przodu lub w tył.

Nadchodzi koniec czasu.

Nasi bohaterowie oraz ich przeciwnik byli

obecni podczas przeprowadzania eksperymentu.

Wszyscy zyskali moce pozwalające

im manipulować czasem.

Jack oraz Beth to postaci grywalne.

Nie skrzywdzę cię, ale

nie mogę cię puścić.

Rozgrywka

Nasz produkt to gra akcji.

Sporo tu widowiskowego strzelania przed

którym chroni dynamiczny mechanizm osłon.

Czas płata figle, tworząc tym samym

w ułamku sekund epickie "pola walki".

Chwile, gdy czas zatrzymuje się i przeskakuje,

tworzą wyjątkowe warunki dla gry akcji.

Istnieje kilka umiejętności związanych

z czasem, które gracz może opanować.

Ale aby pokonać Monarcha, korporację

przeciwnika, trzeba opanować je wszystkie.

Ten projekt jest

spełnieniem naszych marzeń.

Zawarliśmy tu elementy interaktywnej

narracji z "Alana Wake'a"

oraz kinowe elementy akcji

rodem z "Maxa Payne'a".

Zawiesiliśmy poprzeczkę znacznie wyżej,

łącząc wspomniane elementy w jednej grze.

Tym samym stworzyliśmy

niepowtarzalny produkt.