Prezes City Interactive o przyszłych planach firmy

Marek Tymiński, prezes City Interactive, wziął udział w rozmowie z redakcją TVN CNBC, w trakcie której podjął temat przyszłych planów firmy. I choć zabrakło w jej trakcie nowych wieści na temat nowego, londyńskiego studia deweloperskiego, na czele którego stanął Stuart Black (Black Bodycount), to i tak nie możemy narzekać na brak interesujących szczegółów.

Piotr Doroń

Marek Tymiński, prezes City Interactive, wziął dzisiaj rano udział w rozmowie z redakcją TVN CNBC, w trakcie której podjął temat przyszłych planów firmy. I choć zabrakło w jej trakcie nowych wieści na temat nowego, londyńskiego studia deweloperskiego, na czele którego stanął Stuart Black (Black Bodycount), to i tak nie możemy narzekać na brak interesujących szczegółów.

Tymiński potwierdził przede wszystkim, że drugim – obok CryENGINE 3 (na bazie silnika firmy Crytek powstaje Sniper: Ghost Warrior 2 i nowa strzelanina FPP osadzona w realiach II wojny światowej) – rozwiązaniem technologicznym, z którego w najbliższym czasie korzystać będzie City Interactive, jest Unreal Engine 3 od Epic Games. Jeden z najcieplej przyjętych silników graficznych ostatnich lat zostanie użyty w produkcji kosmicznej strzelaniny Alien Fear, nad którą pracuje gliwickie studio The Farm 51 (NecroVision), z którym firma City Interactive zawarła w sierpniu umowę wydawniczą.

Prezes City Interactive o przyszłych planach firmy - ilustracja #1

Sniper: Ghost Warrior w wersji na PlayStation 3

Ponadto dowiedzieliśmy się, że konwersja Sniper: Ghost Warrior na PlayStation 3 zostanie wydana najprawdopodobniej w ostatni piątek przyszłego miesiąca, czyli 28 stycznia 2011 roku (choć sam Tymiński podaje oficjalnie jedynie przełom stycznia i lutego). Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, gra zostanie odpowiednio rozbudowana względem oryginałów na Xboksa 360 i PC, oraz uzupełniona o wszelkie łatki. Podrasowana zostanie oprawa graficzna, a główny tryb dla pojedynczego gracza doczeka się poszerzenia o zestaw nowych misji. Nie zabraknie także możliwości wyboru wyższego poziomu trudności, dodatkowych mapek multiplayer, a także trybu Capture the Flag.

Jednocześnie Tymiński oznajmił w trakcie innego wywiadu, udzielonego tym razem Polygamii, że część wymienionych wyżej dodatków być może zostanie w przyszłości wydana w formie dodatku DLC dla użytkowników Xboksa 360 i PC. Natomiast niewiele będą się pomiędzy sobą różniły poszczególne wersje Sniper: Ghost Warrior 2. Kontynuacja bestsellerowego Snipera zadebiutuje na rynku w połowie przyszłego roku, jednocześnie na PC, X360 i PS3. Gra zostanie opracowana na bazie silnika CryENGINE 3, w związku z czym możemy spodziewać się jeszcze lepszych doznań wizualnych, aniżeli w przypadku części pierwszej. Jej produkcja pochłonie około 6 milionów złotych (dwa razy więcej, aniżeli w przypadku „jedynki”).

Na koniec Tymiński zauważył, że w dniu swojej premiery Sniper: Ghost Warrior w wersji na PlayStation 3 będzie dostępny w nakładzie 250 tysięcy egzemplarzy (większym aniżeli w przypadku edycji na Xboksa 360 i PC razem wziętych). Przypominamy, że według nieoficjalnych danych serwisu VGChartz, Sniper w wydaniu na Xboksa 360 znalazł na całym świecie około 500 tysięcy nabywców.

Sniper: Ghost Warrior

Sniper: Ghost Warrior

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 24 czerwca 2010

Informacje o Grze
5.6

GRYOnline

6.9

Gracze

5.8

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

100 najlepszych gier niezależnych roku 2010

Następny
100 najlepszych gier niezależnych roku 2010

Electronic Arts zarabia coraz więcej na cyfrowej dystrybucji

Poprzedni
Electronic Arts zarabia coraz więcej na cyfrowej dystrybucji

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl