Do sprzedaży trafiła pecetowa wersja Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, czyli skradanki firmy Konami, która zadebiutowała na konsolach wiosną tego roku. Wersja pudełkowa ukaże się w Polsce na przełomie stycznia i lutego nakładem firmy CDP.pl

Aktualizacja: Okazuje się, że pecetowej wersji Metal Gear Solid V: Ground Zeroes udało się jednak znaleźć w Polsce dystrybutora. Firma CDP.pl poinformowała, że gra dołączyła do jej planów wydawniczych i edycja pudełkowa trafi na półki polskich sklepów na przełomie stycznia i lutego 2015 r.
Gracze konsolowi już od marca cieszą się własną wersją skradanki Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. Dzisiaj do zabawy wreszcie mogą dołączyć pecetowcy. Komputerowa wersja gry trafiła bowiem do sprzedaży w usłudze Steam. Z okazji wyprzedaży zorganizowano promocję, w ramach której tytuł został przeceniony o 33% i kosztuje 13,39 euro , czyli w przeliczeniu 57 złotych. Po 20 grudnia cena zostanie podniesiona do 19,99 euro (ok. 85 zł). Co ciekawe, autorzy przygotowali kilka bonusów, z których posiadacze gry będą mogli skorzystać w nadchodzącym Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Wśród nich znajdziemy dodatkowy kostium dla Snake'a oraz możliwość wykorzystania uratowanych w Ground Zeroes postaci jako podwładnych w bazie. Aktywacja tych atrakcji będzie wymagała zachowania zapisanego stanu gry.
Warto dodać, że firma Konami wypuściła również ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry:
Przypomnijmy, że pecetowe Metal Gear Solid V: Ground Zeroes nie jstczystą konwersją. Zamiast tego autorzy przygotowali szereg ulepszeń graficznych, w tym większą ilość obiektów i źródeł światła na mapach, wsparcie dla rozdzielczości 4K, ostrzejsze tekstury oraz możliwość wyświetlania maksymalnie 60 klatek na sekundę.
Ponadto twórcy dużo uwagi poświęcili opracowaniu dobrego systemu sterowania na myszce i klawiaturze, choć nie zapomniano także o opcji korzystania z pada.
Więcej:Dwa dni, pięć nowych gier w ofercie. Xbox Game Pass na bogato
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.