Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 listopada 2021, 14:52

Premiera Halo Infinite niezagrożona; poznaliśmy godzinę startu

343 Industries pochwaliło się zakończeniem prac nad Halo Infinite. Grudniowa premiera jest niezagrożona. Wiemy także, o której godzinie będziemy mogli zagrać w produkcję w dniu jej debiutu.

W SKRÓCIE:
  1. Halo Infinite jest ukończone. Premierze ustalonej na 8 grudnia już nic nie zagraża.

Studio 343 Industries pochwaliło się na Twitterze „ozłoceniem” Halo Infinite, co oznacza, że ustalona na 8 grudnia data premiery jest niezagrożona. Wtedy też zadebiutuje kampania dla jednego gracza, która została wydzielona, by tryb sieciowy mógł pojawić się wcześniej.

Ten, w formie otwartej bety, dostępny jest od kilku dni i może pochwalić się gigantycznym sukcesem. Na Steamie w szczytowym momencie grało w niego ponad 272 tysiące osób. Wynik byłby jeszcze bardziej imponujący, gdybyśmy wzięli pod uwagę też konsolowych graczy i ludzi, którzy korzystają z Microsoft Store, by bawić się w Halo Infinite na PC, ale nie dysponujemy danymi odnośnie tych platform.

343 Industries podało także godziny, o których będziemy mogli zagrać w kampanię Halo Infinite w poszczególnych częściach świata. Bramy do gry w naszym regionie zostaną otwarte o 19:00 w dniu 8 grudnia 2021 roku.

W tej beczce miodu jest również łyżka dziegciu. Opcja rozegrania kampanii w kooperacji została przesunięta i pojawi się najwcześniej jesienią przyszłego roku. Tryb Kuźni (Forge) także został opóźniony. Pierwotnie miał pojawić się w trzecim sezonie gry, pod koniec 2022 r. 343 Industries jednak postanowiło wydłużyć sezony z trzech do sześciu miesięcy, przez co ten moduł pojawi się prawdopodobnie dopiero w 2023 roku.

  1. Halo Infinite – strona oficjalna

Paweł Musiolik

Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

więcej