Post Scriptum - taktyczny drugowojenny FPS ukaże się w lipcu

Poznaliśmy datę premiery Post Scriptum. Taktyczna strzelanka w realiach II wojny światowej ukaże się w przyszłym miesiącu. Studio Periscope Games ujawniło również plany dalszego rozwoju projektu.

Adrian Werner

Gra ukaże się w przyszłym miesiącu. - Post Scriptum - taktyczny drugowojenny FPS ukaże się w lipcu - wiadomość - 2018-06-21
Gra ukaże się w przyszłym miesiącu.
POST SCRIPTUM W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Periscope Games
  2. Wydawca: Offworld Industries
  3. Gatunek: taktyczna strzelanka
  4. Platformy: PC
  5. Data premiery: 18 lipca 2018 r.

Poznaliśmy wreszcie datę premiery Post Scriptum, czyli taktycznej strzelanki multiplayer, osadzonej w realiach II wojny światowej. Odpowiedzialne za ten projekt studio Periscope Games poinformowało, że gra ukaże się 18 lipca tego roku. Produkcja powstaje wyłącznie z myślą o pecetach i prawdopodobnie nie zaoferuje polskiej wersji językowej.

W serwisie Steam od pewnego czasu trwa przedsprzedaż Post Scriptum. Za wersję standardową zapłacimy 107,99 zł. Dostępne będą również dwa cyfrowe wydania specjalne. Deluxe Edition za 161,99 złotych zaoferuje soundtrack, album z grafikami, dostęp do weekendowych testów przed premierą oraz, w przyszłości, możliwość zagrania jako amerykańcy żołnierze z 82. i 101. dywizji spadochronowych.

Z kolei Supporter Edition wyceniono na 214,99 zł i jedyną różnicą w porównaniu z edycją Deluxe jest to, że posiadacze tego wydania wcześniej zagrają jako amerykańscy spadochroniarze. Wydanie to pomyślane jest po prostu dla fanów, którzy chcą dodatkowo wesprzeć autorów finansowo.

Post Scriptum wystartuje z pięcioma mapami i pozwoli na zabawę dwóch czterdziestoosobowych drużyn na dedykowanych serwerach.

Autorzy kilka dni temu ujawnili także plany rozwoju gry. Poza wspomnianymi już dywizjami spadochronowymi mamy otrzymać trzy nowe mapy (Veghel, Grave i Velmolen). Ponadto poziom Arnhem powiększy się o nowe sekcje. Do tego dojdą dwa dodatkowe tryby gry – sandboksowy oraz jeden jeszcze nieujawniony. Twórcy chcą także umożliwić zabawę na stuosobowych dedykowanych serwerach, choć nie mogą obiecać, że na pewno uda im się to osiągnąć.

Przypomnijmy na koniec, że gra powstała na fundamentach popularnej strzelanki Squad i tak jak ona stawia przede wszystkim na wysoki poziom realizmu. Tym samym może okazać się ciekawą propozycją dla osób, którym nie przypadła do gustu swoboda, z jaką Battlefield V podchodzi do historycznych realiów II wojny światowej.

  1. Oficjalna strona gry
Squad 44

Squad 44

PC
po premierze

Data wydania: 9 sierpnia 2018

Informacje o Grze
7.2

Gracze

7.9

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

12

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2018-06-21
18:21

blastula Generał

blastula

No i to jest dobra wiadomość

Komentarz: blastula
2018-06-21
18:25

Toxicator Pretorianin

Toxicator

Po tym jak fatalnie działała alpha, nie spodziewał bym się prędko premiery. W EA pewnie posiedzą 4 lata i wszyscy zapomną o grze.

Komentarz: Toxicator
2018-06-22
09:38

antolus Centurion

👍

Oby premiera im się udała. Ciekaw jestem ja gra się przyjmie, bo jest to coś innego i nowego pod kilkoma względami. Twórcy będą musieli nieźle się postarać mając minimalne środki na promocję, by doinformować graczy czym to tak naprawdę jest i jak w to się gra.

Myślę, że pierwsze dni po premierze będą czystym chaosem, gdzie tylko część graczy będzie wiedzieć jak w to zagrać. Przez to też dla wielu osób może zrobić złe pierwsze wrażenie, czego bardzo się obawiam.
W Post Scriptum (tak jak w Squad i Project Reality) o wiele większy wpływ na czerpanie przyjemności z gry ma tutaj poziom współpracy innych graczy - w porównaniu z innymi grami multiplayer, gdzie zazwyczaj można grać jak samotny wilk i dalej świetnie się bawić.

W tym miejscu liczę na Redakcję GOL-a, by podkreślali w następnych artykułach właśnie aspekt współpracy, który jest zarazem zbawieniem jak i przekleństwem tego typu gier.

Komentarz: antolus
2018-06-22
09:50

DM Legend

DM

Nie przyjmie się lepiej niż teraz, bo to nie jest żadna alternatywa dla Battlefielda, tylko tytuł dla ludzi którzy od początku właśnie takiej rozgrywki oczekują - trudnej, nie wybaczającej i wymagającej aktywnej wymiany informacji z innymi.
Wszyscy grają w BFa, bo można włączyć, pograć ile się chce, pomilczeć i wyłączyć. PS może być najlepsze w swojej klasie, ale i tak hitem nie będzie, bo jest za trudne i zbyt wymagające w wielu kwestiach dla przeciętnego gracza.

Komentarz: DM
2018-06-22
21:49

Maniac1098 Generał

Maniac1098
😈

Przynajmniej wyjdzie w lipcu, a nie po wakacjach. Najlepsza opcja to serwery dla 100 graczy to jest to, a nie jak w Crapfieldach tylko 64 osoby od kilku lat. Chciałbym ciasne mapy i tłumy ludzi wtedy by się działo.

Komentarz: Maniac1098

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl