Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 września 2012, 11:55

autor: Marcin Skierski

Popularna gra społecznościowa FarmVille 2 dostępna na Facebooku

Długo oczekiwana gra społecznościowa FarmVille 2 stała się oficjalnie dostępna na Facebooku. Kontynuacja niezwykle popularnego tytułu jest pierwszą produkcją w historii firmy Zynga mogącą pochwalić się trójwymiarową oprawą graficzną.

Wczoraj miała miejsce premiera FarmVille 2 – kontynuacji jednej z najpopularniejszych gier społecznościowych na rynku. W najnowsze dzieło firmy Zynga można zagrać za darmo na Facebooku.

FarmVille 2 działa na sprawdzonym modelu biznesowym free to play. Oznacza to, że grać możemy za darmo, ale dostępny jest również system opcjonalnych mikropłatności. Gracze za realną gotówkę mogą wykupić użyteczne przedmioty lub w pewnym stopniu przyspieszyć rozwój własnej farmy. Pod tym względem tytuł działa podobnie jak pierwowzór.

  1. Zagraj w FarmVille 2 na Facebooku

Trójwymiarowa grafika to spora zmiana względem dwuwymiarowego pierwowzoru

Pewne zmiany nastąpiły jednak w rozgrywce. Przede wszystkim, FarmVille 2 to pierwsza produkcja firmy Zynga mogąca pochwalić się trójwymiarową oprawą graficzną. Oprócz walorów estetycznych niesie to za sobą większe możliwości modyfikowania wyglądu farmy – poszczególne obiekty można teraz przesuwać i obracać.

Twórcy rozbudowali też opcje społecznościowe. Teraz gracze mają możliwość zapraszania swoich znajomych do pomocy na farmie. Mogą oni zająć się uprawą roślin, karmieniem zwierząt, czy zbieraniem zasobów. W ten sposób społeczność pomaga sobie nawzajem na jeszcze większą skalę niż dotychczas.

FarmVille 2 to kontynuacja niezwykle popularnej gry społecznościowej reprezentującej gatunek strategii ekonomicznych. W grze wcielamy się w początkującego farmera, który na początek dostaje niewielkie pole pod uprawy, a jego zadaniem jest stworzenie dużego gospodarstwa rolnego. Dobrze prosperująca działka jest w stanie zapewnić mnóstwo plonów, na których można się szybko wzbogacić. Fenomen tej marki jest ogromny – w pierwowzór bawiło się swego czasu kilkadziesiąt milionów osób.

  1. Oficjalna platforma społecznościowa firmy Zynga