Polskie 11 bit studios pochwaliło się świetnymi wynikami sprzedaży swojej produkcji. This War of Mine trafiło do ponad 4,5 miliona graczy na całym świecie. Twórcy podzielili się także kilkoma ciekawostkami dotyczącymi tytułu.
Konrad Serafiński
9
Warszawskie studio 11 bit pochwaliło się, że ich najbardziej popularna gra - This War of Mine - przekroczyła granicę 4,5 miliona sprzedanych kopii. Przypomnijmy, że produkcja trafiła na rynek 14 listopada 2014 roku (na PC). Niespełna rok później tytuł trafił na urządzenia mobilne z system iOS lub Android, a na początku 2016 roku ukazał się na PlayStation 4 oraz Xboksie One. To znakomity wynik polskiego studia, szczególnie, że This War of Mine nie jest produkcją obliczoną na spodobanie się największej liczbie graczy. Twórcy pochwalili się wynikiem sprzedaży na Twitterze, przy okazji publikując kilka ciekawostek.
Z grafik zamieszczonych w poście możemy dowiedzieć się, że studio przekazało ponad 500 tysięcy dolarów organizacji War Child, która pomaga dzieciom dotkniętym wojną. Najwięcej egzemplarzy gry sprzedano w Stanach Zjednoczonych, natomiast najmniej na Wyspie Bożego Narodzenia, gdzie tytuł znalazł tylko jednego, ale zapewne szczęśliwego nabywcę. Twórcy pochwalili się także świetnymi recenzjami oraz przypomnieli, że dodatek Father’s Promise jest od kilku dni dostępny na urządzeniach mobilnych.
W This War of Mine gracze przejmują kontrolę nad grupą cywilów, których głównym celem jest przetrwanie w oblężonym mieście. Podczas rozgrywki dominuje atmosfera ciągłej niepewności, która jest potęgowana faktem, że większość operacji wykonujemy nocą, kiedy mamy szansę umknąć uwadze uzbrojonych przeciwników. Wojenną tematykę podkreśla także ciemna i ponura oprawa graficzna. Tytuł oferuje losowo generowane poziomy i często zmusza do podejmowania trudnych decyzji.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
47