filmomaniak.pl Newsroom Filmy Seriale Obsada Netflix HBO Amazon Disney+ TvFilmy
Wiadomość filmy i seriale 27 czerwca 2019, 12:45

Polski spot Stranger Things 3 w stylu kultowego Nie do wiary

Polski oddział Netfliksa wypuścił film promujący trzeci sezonu serialu Stranger Things. Jest on stylizowany na kultowy program Nie do wiary, a główną rolę gra w nim sam Maciej Trojanowski.

Zapewne wielu z Was kojarzy program Nie do wiary. Emitowana w latach 1996-2007 na stacji TVN (wcześniej TV Wisła), a później między 2012 a 2013 rokiem w TTV audycja opowiadała o różnych tajemniczych oraz nadprzyrodzonych zjawiskach i przyprawiała o ciarki rzesze telewidzów. Obecnie posiada ona status kultowy. Dlatego też polski oddział platformy Netflix postanowił pograć nieco na nostalgii i wykorzystał formułę Nie do wiary, by stworzyć Nie może być – krótki spot mający na celu promocję trzeciego sezonu serialu Stranger Things. Można go obejrzeć poniżej.

Główną rolę w powyższym filmiku odgrywa nie kto inny, jak Maciej Trojanowski, czyli wieloletni prowadzący program Nie do wiary. W charakterystyczny dla siebie sposób przybliża on wydarzenia, o których opowiadają dwa pierwsze sezony serialu. Jego wywód przerywany jest wypowiedziami „anonimowych” świadków (a w rzeczywistości głównych bohaterów serialu) oraz materiałami „dokumentalnymi”. Spot kończy dość enigmatyczne stwierdzenie, że rok 1985 udowodnił, iż najgorsze jeszcze przed mieszkańcami Hawkins, a jedno lato może zmienić wszystko. Co takiego kryje się za tymi słowami? Przekonamy się o tym 4 lipca, kiedy do trzeci sezon Stranger Things pojawi się na platformie Netflix.

Wydarzenia z Hawkins to bez wątpienia temat na odcinek programu Nie do wiary. - Polski spot Stranger Things 3 w stylu kultowego Nie do wiary - wiadomość - 2019-06-27
Wydarzenia z Hawkins to bez wątpienia temat na odcinek programu Nie do wiary.

Przypominamy, że to nie pierwszy raz, gdy Netflix wypuszcza materiał promocyjny z polską gwiazdą przeznaczony specjalnie na nasz rynek. Rok temu ukazał się spot szóstego sezonu Orange Is the New Black, w którym znana restauratorka Magda Gessler przeprowadzała kuchenne rewolucje na stołówce zakładu karnego dla kobiet w Litchfield. Z kolei niedawno na Twitterze ruszyła kampania reklamowa trzeciej odsłony hiszpańskiego Domu z Papieru z Krzysztofem Piątkiem, napastnikiem reprezentacji polski i włoskiego klubu AC Milan, w roli głównej. Piłkarz popisuje się w niej swoją charakterystyczną „cieszynką”.

  1. Oficjalna strona platformy Netflix

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

więcej