Polacy uwielbiają Netflixa; 6,5 godziny spędzone na platformie w styczniu
Platforma Netflix utrzymuje pozycję lidera pośród wszystkich serwisów VOD w Polsce. HBO GO rośnie w siłę, a Viaplay wypada z czołowej dziesiątki. Przedstawimy dane za styczeń 2022 roku.

Według wyników badań Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, Netflix pod względem liczby subskrybentów nieustannie dominuje nad pozostałymi platformami VOD w Polsce.
Z przedstawionych danych wynika, że w styczniu 2022 roku Netflix i HBO GO zyskały po 1,3-1,5 mln polskich użytkowników, dzięki czemu Netflix przekroczył poziom 14 mln klientów. Każdy z nich spędził na platformie średnio 6 godzin, 31 minut i 57 sekund.

HBO GO radzi sobie coraz lepiej
Jednak dla HBO GO styczeń 2022 i tak był bardzo udany, gdyż serwisowi udało się prześcignąć Playera.
8 marca 2022 roku na miejscu HBO GO pojawi się HBO Max.
Więcej informacji o nadchodzącej usłudze znajdziesz TUTAJ.
CDA Premium odnotowuje wzrost popularności, a Canal+ Online i Prime Video mierzą się ze spadkami
CDA Premium zyskało 350,1 tys. internautów oraz osiągnęło 17 minut i 10 sekund średniego czasu korzystania.
Mocno zmalały zasięgi platform Canal+ Online i Prime Video. Należąca do Amazona usługa zanotowała 2,09 mln polskich użytkowników oraz 66 minut i 46 sekund średniego czasu korzystania. Przy spadku liczby odwiedzających o 255,3 tys., średni czas korzystania wydłużył się o 35 minut i 49 sekund.
Amazon Prime Video kupisz tutaj
Canal+ stracił 330,5 tys. użytkowników, a przeciętny odwiedzający spędził na platformie 18 minut i 22 sekundy.
