Martin Griffiths udostępnił filmik z wczesnej wersji Harry Potter and the Order of the Phoenix. Obecnie deweloper ten odpowiedzialny jest za silnik w No Man's Sky.
Zespół pracujący nad No Man’s Sky jest pełen doświadczonych deweloperów. Jednym z nich jest Martin Griffiths. Dawno temu spędził on osiem lat na rozwijaniu silnika, który był fundamentem gier z serii Harry Potter i podzielił się teraz intrygującymi anegdotami z tamtego okresu.
Gra Harry Potter i Zakon Feniksa ukazała się w 2007 roku. Wersje na PS2, Nintendo Wii, PS3, PSP i PC oferowały w pełni trójwymiarową oprawę graficzną, a poszczególne wydania różniły się głównie jakością grafiki. Produkcja ukazała się jednak również na konsole przenośne GameBoy Advance oraz Nintendo DS, gdzie autorzy postawili prerenderowane tła oraz statyczne ujęcia kamery, niczym we wczesnych odsłonach cyklu Resident Evil.
Jeśli nostalgia zachęci Was do powrotu do Harry Potter and the Order of the Phoenix, to na PC warto korzystać z modyfikacji Resolution Fix, która pozwala na zabawę w rozdzielczości 1920x1080.
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Data wydania: 26 czerwca 2007
GRYOnline
Gracze
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.