PixWing – wkrótce premiera zręcznościowej gry lotniczej współautorów This War of Mine

Na przełomie czerwca i lipca w App Store zadebiutuje zręcznościowa gra lotnicza PixWing. Nad tytułem pracuje polskie studio RymPow Team, założone przez pracowników 11 bit studios.

Piotr Doroń

Polskie studio RymPow Team, rozwijane po godzinach przez trzech pracowników warszawskiego 11 bit studios (cykl Anomaly, This War of Mine), zajmuje się od pewnego czasu zręcznościową grą lotniczą PixWing. Ciekawie zapowiadająca się produkcja zadebiutuje na urządzeniach mobilnych z systemem iOS na przełomie czerwca i lipca tego roku.

Tytuł zostanie wydany w modelu premium i nie będzie oferować żadnych mikropłatności. Na tę chwilę próżno szukać jakichkolwiek wzmianek o odsłonie przeznaczonej na smartfony i tablety z systemem Android. Nie można jednak wykluczyć, że takowa w niedalekiej przyszłości powstanie. Wszystko zależeć będzie od tego, z jakim przyjęciem spotka się edycja iOS-owa.

W PixWing przejmiemy kontrolę nad rozmaitymi maszynami latającymi, w tym dwupłatowcem, odrzutowcem i antygrawitacyjnym samochodem przyszłości (nie zabraknie też smoka). Rozgrywka polegać będzie na przemierzaniu ładnie zaprojektowanych map i przelatywaniu przez kolejne bramki, zawieszone nierzadko w trudno dostępnych miejscach. Na trasie natkniemy się na rozmaite przeszkody, a także przeciwników, utrudniających realizację celów (np. sterowce uzbrojone w wyrzutnie rakiet).

Zabawa będzie się odbywać w dwóch trybach. Podstawową formą rozgrywki będzie opcja Time Trial, w ramach której staniemy przed zadaniem pokonania kilkudziesięciu tras w wyznaczonym czasie. Tory zostaną umiejscowione w kilku zróżnicowanych lokacjach, które zwiedzimy również swobodnie w ramach dodatkowej opcji Free Roam. Tam też odblokujemy nowe maszyny latające oraz przeznaczone dla nich alternatywne skórki.

Grę wyróżnia nie tylko ciesząca oko, trójwymiarowa szata graficzna zbudowana z dużych pikseli, ale też system sterowania. Wykorzystuje on żyroskop, angażując do zabawy całe ciało gracza. W przeciwieństwie do innych mobilnych gier lotniczych i wyścigowych, w PixWing wykonanie nagłego zwrotu lub obrócenie maszyny o 180 stopni wymaga wykonania tego samego ruchu w rzeczywistości. Nie dziwi więc, że twórcy zawarli w swojej grze licznik spalonych kalorii. Osoby, którym takie rozwiązanie nie przypadnie do gustu, będą mogły skorzystać z bardziej konwencjonalnych schematów sterowania.

PixWing

PixWing

Mobile
po premierze

Data wydania: 10 września 2015

Informacje o Grze
OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Final Fantasy VII Remake zaoferuje sporo zmian względem pierwowzoru

Następny
Final Fantasy VII Remake zaoferuje sporo zmian względem pierwowzoru

Guild Wars 2 - twórcy odpowiadają na zarzuty graczy w sprawie dodatku

Poprzedni
Guild Wars 2 - twórcy odpowiadają na zarzuty graczy w sprawie dodatku

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl