Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 kwietnia 2015, 12:23

autor: Kamil Zwijacz

PewDiePie: Legend of the Brofist - słynny YouTuber doczeka się własnej gry

Najpopularniejszy YouTuber PewDiePie latem bieżącego roku doczeka się własnej gry, zatytułowanej PewDiePie: Legend of the Brofist. Produkcja, tworzona przez deweloperów z Outerminds, będzie dwuwymiarową platformówką na iOS i Androida.

Felix Arvid Ulf Kjellberg, szerzej znany jako PewDiePie, wystąpi w grze wideo opracowywanej przez kanadyjski zespół Outerminds. Tytuł został zapowiedziany jakiś czas temu, ale od tego czasu nabrał konkretnych kształtów i otrzymał oficjalny tytuł – PewDiePie: Legend of the Brofist. Produkcja zadebiutuje najprawdopodobniej latem bieżącego roku w wersji na urządzenia mobilne (iOS i Android). Nie wiadomo jeszcze, czy będzie to płatna, czy darmowa gra, ale pod koniec powyższego materiału wideo widać, że podczas zabawy możliwy ma być zakup dodatkowych mocy za złote monety zdobyte w grze, co sugeruje system mikropłatności.

O PewDiePie: Legend of the Brofist ciężko powiedzieć coś odkrywczego, gdyż jak każdy widzi, jest to klasyczna dwuwymiarowa platformówka, w której wcielamy się nie tylko w PewDiePie, ale także w innych znanych YouTuberów, w tym CinnamonToastKena, JackSepticEye oraz Markipliera. Podczas zabawy będziemy walczyć z wilkami i iluminatami oraz ratować uwięzione rekiny. Nie zabraknie zróżnicowanych lokacji itd.

Dla fanów PewDiePie z pewnością szykuje się ciekawa propozycja, a pozostałe osoby otrzymają najpewniej przyjemną, ale niezbyt wyjątkową platformówkę.

PewDiePie: Legend of the Brofist ukaże się na urządzeniach mobilnych.
PewDiePie: Legend of the Brofist ukaże się na urządzeniach mobilnych.

PewDiePie: Legend of the Brofist - słynny YouTuber doczeka się własnej gry - ilustracja #2PewDiePie (Felix Arvid Ulf Kjellberg) to urodzony w 1989 roku szwedzki YouTuber, który swą karierę w popularnym serwisie rozpoczął w 2010 roku. Niedługo później rzucił studia, by w pełni skupić się na internetowej działalności, zdobywając w kolejnych latach olbrzymią popularność. Obecnie jego kanał subskrybowany jest przez ponad 36 mln użytkowników YouTube’a.