Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 września 2013, 14:29

autor: Adrian Werner

Pecetowe State of Decay – za kilka tygodni ruszy sprzedaż wersji testowej

Studio Undead Labs ogłosiło, że za kilka tygodni do sprzedaży na Steam Early Access trafi wczesna wersja pecetowego wydania State of Decay, czyli jednego z największych tegorocznych przebojów z Xboksa 360.

Posiadacze konsoli Xbox 360 już od kilku miesięcy bawią się grą State of Decay. Teraz twórcy, czyli ludzie ze studia Undead Labs, ogłosili, że już wkrótce dołączą do nich gracze pecetowi. Edycja komputerowa wciąż nie jest jeszcze co prawda ukończona, ale za kilka tygodni będziemy mogli nabyć wersję testową w ramach Steam Early Access.

Edycja testowa zaoferuje wyłącznie sterowanie padem. Jakiś czas później pojawi się aktualizacja, która wprowadzi do niej tryb sandboksowy, a dopiero potem dodana zostanie obsługa myszki i klawiatury. Wersja pecetowa gry zaoferuje lepszą grafikę, na którą złożą się ostrzejsze tekstury oraz możliwość wyświetlania większej ilości klatek na sekundę. Poza tym wydanie komputerowe będzie jednak praktycznie identyczne z tym z Xboksa 360.

Przypomnijmy, że State of Decay okazało się jednym z najbardziej zaskakujących przebojów tego roku. Wersja konsolowa w ciągu kilkunastu dniu przekroczyła pułap pół miliona sprzedanych egzemplarzy. Na usłudze Xbox Live Arcade jedynie Minecraft rozchodził się w szybszym tempie. Gra pozwala na wcielenie się w jednego z ostatnich ludzi żyjących w świecie opanowanym przez zombie. Produkcja oferuje jedynie tryb dla pojedynczego gracza i twórcy nie mają w planach wprowadzenia opcji multiplayer. Studio Undead Labs pracuje jednak nad projektem Class4, który połączy klimat i mechanizmy State of Decay z dużym sieciowym światem typowym dla gier MMO.

  1. Recenzja gry State of Decay - sandbox w realiach apokalipsy zombie
  2. State of Decay – poradnik do gry
  3. Oficjalna strona internetowa studia Undead Labs

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej