Nowy artbook może sugerować, że na Overwatch 2 jeszcze sporo poczekamy. Wiele wskazuje na to, że gra ukaże się dopiero pod koniec przyszłego oku.
W sieci pojawiły się doniesienia, według których premiera Overwatch 2 nastąpi najwcześniej pod koniec 2021 roku. Źródłem tych spekulacji jest strona sklepu Amazon, na której pojawiła się karta The Art of Overwatch, Volume 2, czyli artbooka z grafikami z serii.
Album ma ukazać się 15 października 2021 roku. W jego opisie możemy znaleźć informację, że zaoferuje elementy zapowiadające Overwatch 2. Niektórzy fani mają nadzieję, że chodzi o fragmenty pokazujące proces produkcji wydanej już gry, ale znacznie bardziej prawdopodobny wydaje się wariant, w którym artbook będzie jednym z elementów mających podkręcić atmosferę przed premierą sequela. W tym drugim przypadku produkcja ukazałaby się w drugiej połowie października lub później.
Warto przypomnieć, że dwa miesiące temu pojawiły się doniesienia, wedle których w Overwatch 2 mielibyśmy zagrać już w lutym przyszłego roku. Ich źródłem był fan o ksywce Metro, który ma bardzo dobrą renomę, jeśli chodzi o przecieki dotyczące gier Blizzarda. Zastrzegał on jednak, że może chodzić o rozpoczęcie bety, a nie premierę pełnej wersji. W komentarzu odnośnie pojawienia się artbooka wyraził nadzieję, że testy ruszą za dwa miesiące, ale zastrzegł, że opóźnienia w produkcji spowodowane pandemią koronawirusa mogły spowolnić prace i tym samym zdezaktualizować uzyskane przez niego wcześniej informacje.
Liczymy, że datę premiery poznamy w trakcie BlizzOnline, czyli wirtualnej imprezy mającej zastąpić konwent BlizzCon, która odbędzie się w dniach 19-20 lutego.
Przypomnijmy, że Overwatch 2 oficjalnie zmierza tylko na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Zdziwilibyśmy się jednak, gdyby gra nie trafiła również na Xboksa Series X/S oraz PlayStation 5.
Gracze
Steam
9

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.