Studio OVERKILL Software wypuściło nowy zwiastun kooperacyjnej gry akcji OVERKILL's The Walking Dead. Filmik nie zawiera fragmentów rozgrywki, ale ujawnia jedną z grywalnych postaci oraz informuje o planowanej dacie premiery gry.
Już ponad trzy lata minęły od zapowiedzi OVERKILL's The Walking Dead, czyli kooperacyjnej strzelanki od autorów serii PayDay. Przez ten czas twórcy nie udostępnili praktycznie żadnych konkretów i wypuścili jedynie kilka mało mówiących teaserów. Teraz ta powściągliwość deweloperów wydaje się wreszcie dobiegać końca. Właśnie opublikowali oni bowiem nowy zwiastun, który zapoznaje nas z jedną z grywalnych postaci. Niestety, jest to filmik CG i wciąż czekamy na jakieś materiały z samej gry.
Dzięki zwiastunowi dowiedzieliśmy się, że jednym z bohaterów, którymi przyjdzie nam pokierować w OVERKILL's The Walking Dead, będzie czarnoskóry mężczyzna imieniem Aidan. Filmik pokazuje również, że akcja gry osadzona zostanie w mieście Waszyngton.

Ponadto zwiastun wreszcie dał nam pojęcie o tym, kiedy możemy się spodziewać premiery gry. Na końcu filmiku znalazła się bowiem informacja, że OVERKILL's The Walking Dead zadebiutuje jesienią przyszłego roku.
Przypomnijmy, że projekt zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Zgodnie z tytułem, akcja osadzona zostanie w uniwersum marki Żywe trupy. Produkcja będzie kooperacyjną grą akcji, w której grupa czterech graczy zmierzy się z hordami zombiaków. Tradycyjnie nacisk położony zostanie na współpracę z kolegami z drużyny, a samotne wilki szybko pożegnają się z życiem.
Warto wspomnieć, że w przyszłym roku grę czeka starcie z GTFO, czyli utrzymanym w klimacie grozy kooperacyjnym FPS-em, nad którym pracuje główny projektant serii PayDay, Ulf Andersson. Twórca ten kilka lat temu opuścił szeregi OVERKILL Software i założył własne studio. Ciekawi nas więc, który z tych zespołów zaoferuje lepszą produkcję.
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.