Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 stycznia 2016, 12:29

autor: Adrian Werner

Outlast II - wypuszczono pierwszy screenshot

Studio Red Barrels Games opublikowało pierwszy screen z gry Outlast II, czyli kontynuacji przebojowego horroru z 2013 r.

To na razie jedyny udostępniony screenshot z gry.

Studio Red Barrels Games ujawniło istnienie projektu Outlast II w październiku 2014 roku, ale przez następnych kilkanaście miesięcy nie otrzymaliśmy żadnych materiałów graficznych z tej gry. Teraz wreszcie uległo to zmianie i na oficjalnym profilu Twitter zespołu opublikowano pierwszy screen. Wypuszczenie raptem jednego obrazka nie jest oczyliście powodem do otwierania szampana, ale mamy nadzieję, że wkrótce podążą za nim kolejne.

Przypomnijmy, że na razie o Outlast II nie wiemy praktycznie nic. Twórcy nie ujawnili żadnych konkretów odnośnie fabuły i mechanizmów rozgrywki. Nie znamy nawet platform sprzętowych, na które zmierza gra, choć spodziewamy się, że trafi na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.

Warto jednak wspomnieć o opublikowanym niedawno przez serwis Polygon przeglądzie najbardziej obiecujących horrorów tego roku. Znalazł się w nim komentarz ludzi ze studia Red Barrels Games, w których stwierdzili, że Outlast II ukaże się wtedy, kiedy będzie w pełni gotowy. Przy produkcji pierwszej części autorom w pewnym momencie skończyły się środki, więc nie mogli zrealizować wszystkich swoich planów. Produkcja okazała się jednak wielkim przebojem i jej sprzedaż przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy. Dzięki temu przy tworzeniu kontynuacji deweloperzy mają znacznie większy budżet i mogą w spokoju opracować grę swoich marzeń. Mimo to mamy nadzieję, że premiera nastąpi jeszcze w tym roku.

  1. Red Barrels Games – oficjalna strona studia

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej