Ojciec Diablo wesprze darmowe Torchlight Infinite w walce z Diablo Immortal
Na kilka tygodni przed rozpoczęciem otwartych beta-testów darmowego Torchlight: Infinite studio XD Entertainment poinformowało, że jego szeregi zasilił David Brevik – pomysłodawca i jeden z głównych projektantów pierwszych dwóch odsłon serii Diablo.

Źródło grafiki: Steam / Torchlight: Infinite.
Rozwijający żagle konkurent darmowego Diablo Immortal, również dystrybuowany w modelu free-to-play sieciowy hack’n’slash Torchlight: Infinite, zgodnie z zapowiedzią w październiku 2022 roku zostanie udostępniony do otwartych beta-testów wszystkim chętnym graczom na PC i urządzeniach mobilnych.
Na kilka tygodni przed tym odpowiedzialne za ów tytuł studio XD Entertainment poinformowało, że jego szeregi zasilił David Brevik – „ojciec” Diablo, który na początku lat 90. przyniósł studiu Blizzard Entertainment pomysł na serię i pełnił kluczowe role przy produkcji pierwszych dwóch jej odsłon. Odszedł z „Zamieci” w 2003 roku.

Dołączam do zespołu Torchlight: Infinite jako producent konsultingowy, razem stworzymy najlepszego hack’n’slasha w historii!
Czy twórcy Diablo Immortal mają czego się obawiać? Przekonamy się wkrótce, bowiem otwarte beta-testy Torchlight: Infinite rozpoczną się 12 października. Studio XD Entertainment zapewnia, że wykorzysta wiedzę Davida Brevika i jego spojrzenie jako gracza, by jak najlepiej rozwinąć swoją grę. Ciepłe przyjęcie ostatniego projektu „ojca Diablo”, czyli It Lurks Below, nastraja optymizmem i niesie obietnicę pójścia Torchlight: Infinite w jego ślady. Miejmy tylko nadzieję, że za jakością gry podąży również jej popularność.

Gracze
Komentarze czytelników
sebapat Chorąży
Tutaj krótka seria i opinia o grze. Powiem tylko tyle, że na razie jest bardzo źle.
https://youtu.be/ZP_vo-411IA
zanonimizowany1349061 Generał
Oj tak jest bardzo źle, szczególnie że gameplay nie jest mięsisty jak w Diabololo, na każdym kroku podsuwane wydawanie kasy, systemy gacha, a port na PC to jeszcze większa leserka, i do tego wymóg logowania przez Google albo jakiś chiński Tap...
Porażka, i o wiele słabsza gra pod każdym względem od DI.
Przypomina mi się Watch Dogs, które było przed premiera uznawane było przez Ubisoft (i nie tylko) jako GTA killer, wszyscy wiemy jak się to się skończyło.
Daroslaw Pretorianin
Tym gorzej dla niego, bo ta gra to jakiś totalny ściek. Po Torchlight 2 ta seria zaliczyła taki zjazd, że już nie ma czego zbierać.