Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 września 2022, 17:50

Ojciec Diablo wesprze darmowe Torchlight Infinite w walce z Diablo Immortal

Na kilka tygodni przed rozpoczęciem otwartych beta-testów darmowego Torchlight: Infinite studio XD Entertainment poinformowało, że jego szeregi zasilił David Brevik – pomysłodawca i jeden z głównych projektantów pierwszych dwóch odsłon serii Diablo.

Źródło grafiki: Steam / Torchlight: Infinite.

Rozwijający żagle konkurent darmowego Diablo Immortal, również dystrybuowany w modelu free-to-play sieciowy hack’n’slash Torchlight: Infinite, zgodnie z zapowiedzią w październiku 2022 roku zostanie udostępniony do otwartych beta-testów wszystkim chętnym graczom na PC i urządzeniach mobilnych.

Na kilka tygodni przed tym odpowiedzialne za ów tytuł studio XD Entertainment poinformowało, że jego szeregi zasilił David Brevik – „ojciec” Diablo, który na początku lat 90. przyniósł studiu Blizzard Entertainment pomysł na serię i pełnił kluczowe role przy produkcji pierwszych dwóch jej odsłon. Odszedł z „Zamieci” w 2003 roku.

Ojciec Diablo wesprze darmowe Torchlight Infinite w walce z Diablo Immortal - ilustracja #1
Źródło grafiki: Twitter / Torchlight: Infinite.

Dołączam do zespołu Torchlight: Infinite jako producent konsultingowy, razem stworzymy najlepszego hack’n’slasha w historii!

Czy twórcy Diablo Immortal mają czego się obawiać? Przekonamy się wkrótce, bowiem otwarte beta-testy Torchlight: Infinite rozpoczną się 12 października. Studio XD Entertainment zapewnia, że wykorzysta wiedzę Davida Brevika i jego spojrzenie jako gracza, by jak najlepiej rozwinąć swoją grę. Ciepłe przyjęcie ostatniego projektu „ojca Diablo”, czyli It Lurks Below, nastraja optymizmem i niesie obietnicę pójścia Torchlight: Infinite w jego ślady. Miejmy tylko nadzieję, że za jakością gry podąży również jej popularność.

Hubert Śledziewski

Hubert Śledziewski

Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

więcej

E3 2021