Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 sierpnia 2012, 09:50

autor: Sarge

Odświeżona wersja gry The Binding of Isaac zmierza na PC i konsole

Trwają prace nad odświeżoną wersją gry The Binding of Isaac, która ukaże się na PC oraz konsolach. W tej chwili nieznana pozostaje dokładna data premiery, ani pełna lista platform sprzętowych, na których ukaże się odnowione dzieło studia Team Meat.

Edmund McMillen ze studia Team Meat ogłosił za pośrednictwem serwisu Formspring, że na konsole oraz pecety zmierza odświeżona wersja gry The Binding of Isaac. Nie będzie to tylko aktualizacja produkcji dostępnej obecnie w usłudze Steam.

McMillen obiecuje, że przygotowywana edycja The Binding of Isaac stanie się atrakcyjna także dla osób, które miały do czynienia z pierwowzorem: „Remake będzie czymś więcej niż tylko rozszerzeniem, to nowa gra z zupełnie nową oprawą graficzną, muzyką itd. Tytuł zaoferuje również całkiem nową zawartość: bossów, bohaterów, przeciwników, przedmioty itd.”. Oprócz tego wiadomo jeszcze o dodaniu lokalnego trybu kooperacji.

Odświeżona wersja gry The Binding of Isaac zmierza na PC i konsole - ilustracja #1
Odświeżona wersja gry ma wyglądać lepiej od pierwowzoru

Nowa wersja The Binding of Isaac ma zadebiutować na jak największej liczbie platform sprzętowych. Gry mogą spodziewać się więc posiadacze PlayStation 3 oraz Xboksa 360, choć w tym drugim przypadku wciąż prowadzone są rozmowy z firmą Microsoft. McMillen daje nawet 50% szans na ukazanie się edycji na 3DS-a, ale wciąż musimy czekać na oficjalne ogłoszenie listy platform docelowych.

Główny twórca gry ma zapytać inwestorów o możliwość zaoferowania zniżki na pecetową wersję dla posiadaczy pierwowzoru. Niczego nie może jednak obiecać, bo ostateczna decyzja w tej sprawie nie należy do niego. Tytuł na Steamie kosztuje obecnie 4,99 euro (ok. 20 złotych), ale swego czasu był oferowany także w ramach akcji charytatywnej Humble Voxatron Debut.

The Binding of Isaac to strzelanka roguelike stworzona przez Edmunda McMillena ze studia Team Meat, czyli jednego z twórców gry Super Meat Boy. Jako tytułowy Isaac przemierzamy generowane losowo podziemia i walczymy z przeciwnikami, zbierając po drodze przedmioty podnoszące statystyki bohatera. Struktura poziomów przypomina pierwsze odsłony serii The Legend of Zelda. Sprzedaż pierwotnej wersji gry w czerwcu przekroczyła 700 tysięcy egzemplarzy.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.