Doczekaliśmy się premiery Oddworld: Soulstorm. Gra zadebiutowała na PC, PlayStation 4 i PS5. Na konsolach produkcja dostępna jest także w ramach kwietniowego PlayStation Plus.
Na rynku zadebiutowała gra Oddworld: Soulstorm, czyli kontynuacja Oddworld: Abe's Oddysee New N' Tasty. Produkcja dostępna jest na PC, PlayStation 4 i PS5. Wydanie pecetowe można kupić tylko w Epic Games Store, gdzie kosztuje 169 zł. Przed zakupem tej edycji warto zaznajomić się z udostępnionymi kilka dni temu wymaganiami sprzętowymi.
Z kolei wersję konsolową można nabyć w PlayStation Store za 209 zł. Osoby, które nabędą tytuł na PS4 mogą za darmo dokonać upgrade’u do wydania na PlayStation 5. Nie przewidziano opcji dokonania tego w drugą stronę. Warto dodać, że projekt dostępny jest również w ramach kwietniowego PlayStation Plus, ale tylko w wersji na PS5. To ma być powodem tego, że niemożliwy jest downgrade wydania z PlayStation 5 do PS4. Gra nie oferuje polskiej wersji językowej na żadnej z platform sprzętowych.
Na razie w sieci nie pojawiły się żadne recenzje gry, więc trudno ocenić, czy studiu Oddworld Inhabitants udało się spełnić nadzieje fanów.
Oczekiwania względem Oddworld: Soulstorm są spore, gdyż Oddworld: Abe's Oddysee New N' Tasty okazało się bardzo udaną produkcją. Wydanie na PS4 uzyskało średnią ocen na poziomie 84% według serwisu Metacritic, a w przypadku wydania pecetowego było to 86%. Produkcja spodobała się także naszemu recenzentwi, który wystawił jej notę 8.5/10.
Oddworld: Abe's Oddysee New N' Tasty stanowiło remake Oddworld: Abe's Oddysee z 1997 roku, ale gra wprowadziła sporo zmian w porównaniu z pierwowzorem. W przypadku Soulstorm autorzy nie próbowali odtwarzać drugiej części cyklu, czyli Abe's Exoddus. Niektóre elementy fabuły są podobne, ale ogólnie jest to zupełnie nowa produkcja.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
Steam
31

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.