Ocean szczurów w A Plague Tale: Requiem; 60x więcej niż w części pierwszej
Autorzy A Plague Tale: Requiem pochwalili się, że w grze chmary szczurów będą kilkudziesięciokrotnie większe niż w pierwszej części.

Jednym z najbardziej spektakularnych elementów A Plague Tale: Innocence były momenty, w których gracz napotykał stada szczurów. Okazuje się, że sequel będzie pod tym względem jeszcze bardziej imponujący.
- Na oficjalnym blogu twórcy gry opublikowali artykuł opisujący ulepszenia graficzne, jakie otrzymamy w kontynuacji.
- Jednym z nich jest znaczne zwiększenie maksymalnej liczby szczurów na ekranie. W pierwszej części limit tych gryzoni wynosił 5 tysięcy, podczas gdy w A Plague Tale: Requiem podniesiono go do 300 tys., czyli 60-krotnie więcej.
- Taki wzrost był możliwy dzięki zbudowaniu gry z myślą o mocnych pecetach i nowej generacji konsol.
- A Plague Tale: Requiem zaoferuje również bardziej szczegółowe modele, ostrzejsze tekstury oraz lepsze oświetlenie.
Abonament Game Pass kupisz tutaj
A Plague Tale: Requiem zmierza na PC oraz konsole Xbox Series X/S, PlayStation 5 i Nintendo Switch. Ta ostatnia wersja skorzysta z technologii streamingu.
Na grę nie będziemy musieli czekać już długo - ukaże się ona 18 października tego roku, równocześnie na wszystkich platformach sprzętowych. Od momentu premiery będzie także dostępna w ramach abonamentu Game Pass.
- Średni budżet, wysoka jakość. Grałem w A Plague Tale: Requiem i jestem zachwycony
- Recenzja gry A Plague Tale: Innocence – średniowieczne The Last of Us
- A Plague Tale: Innocence – poradnik do gry
ZASTRZEŻENIE
Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów, których oferty prezentowane są powyżej. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, żeby wybrać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
radek1982 Generał
Mogą zrobić każdego szczura jako fizyczny obiekt wtedy będzie można testować jak dana konfiguracja wytrzyma albo te filmiki na tubie czy twitchu jak ludziom się kompy palą.
zanonimizowany1375734 Junior
To już trochę sztuka dla sztuki, spokojnie wystarczyłoby 2-3 razy więcej. Te 60 razy więcej to chyba tylko pod marketing zrobili, gracz tego nie zauważy, poza oczywiście spadkiem fps.