Pecetowa wersja Horizon Zero Dawn otrzymała kolejną aktualizację, która eliminuje szereg błędów wywołujących crashe lub uniemożliwiających przejście gry. Łatka obejmuje też kilka innych poprawek, dzięki którym gracze powinni móc łatwiej określić, dlaczego gra w niektórych sytuacjach nie działa właściwie na ich komputerze.
Bartosz Świątek
17

W SKRÓCIE:
Pecetowa wersja Horizon Zero Dawn otrzymała wczoraj kolejną łatkę. Patch eliminuje kolejne problemy ze stabilnością – naprawiono aż siedem błędów, które powodowały crashe w rożnych momentach zabawy, a także jeden bug uniemożliwiający przejście gry (powodował, że bohaterka, która w określonym momencie powinna stać się dorosłą Alloy, pozostawała dzieckiem).
Deweloperzy rozwiązali też kilka innych problemów. Mowa o błędzie związanym z umiejętnością Concentration (czasem przestawała działać bez powodu), czy niewłaściwym funkcjonowaniu rozdzielczości 4K po uruchomieniu gry. Przy okazji poprawiono również działanie funkcji umożliwiającej ograniczenie liczby klatek animacji na sekundę, przetłumaczono dotychczas niezlokalizowane komunikaty błędów i usprawniono sposób, w jaki gra komunikuje się z graczem (mowa np. o wyświetlaniu informacji o minimalnych wymaganiach czy braku miejsca na dysku, na którym zapisywane są stany gry).
Dodatkowo Horizon Zero Dawn sprawdzi teraz, czy zainstalowany na komputerze system Windows 10 jest odpowiednio zaktualizowany (wersje starsze od 1809 powodują problemy w przypadku używania API DirectX 12). Gra ma też, czy profil gracza nie był w jakiś sposób modyfikowany.
Przypominamy, że Horizon Zero Dawn zadebiutowało na pecetach 7 sierpnia tego roku. Poza „blaszakami” produkcja jest dostępna także na konsoli PlayStation 4.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
35