Nowe screeny przypominają o pięknej polskiej strategii Manor Lords

Rodzime studio Slavic Magic wypuściło nowe screeny ze strategii Manor Lords. Zespół niedawno poinformował, że wydawcą gry zostanie firma Hooded Horse, co zapewni dodatkowe środki na produkcję i marketing.

Adrian Werner

Nowe screeny przypominają o pięknej polskiej strategii Manor Lords.
Nowe screeny przypominają o pięknej polskiej strategii Manor Lords.

Opublikowano nowe screeny z Manor Lords, czyli obiecującej strategii polskiego studia Slavic Magic (obejrzycie je poniżej).

Warto dodać, że kilka dni temu zespół Slavic Magic poinformował o nawiązaniu współpracy z firmą Hooded Horse. Ten wydawca specjalizuje się w grach tego samego gatunku (pod jego szyldem ukazało się Old World, a w drodze są m.in. Sons of Valhalla, Alliance of the Sacred Suns, Terra Invicta, Falling Frontier oraz Fata Deum). Dzięki temu Slavic Magic uzyska dodatkowe środki na produkcję oraz marketing. Możliwe też stanie się opracowanie większej liczby wersji językowych (spokojnie, polska jest planowana od samego początku).

Początkowo Slavic Magic nie chciało pomocy żadnych partnerów, ale ostatecznie zespół zdecydował się na nawiązanie takiej współpracy. Studio zapewnia jednocześnie, że nie musimy się obawiać żadnych lootbooksów czy NFT, gdyż twórcy nie są zainteresowani takimi, jak to określają, bzdurami.

Przypomnijmy, że Manor Lords zmierza wyłącznie na PC. Na razie deweloperzy nie są gotowi podać planowanej daty premiery. Na grę czeka wiele osób. W marcu tego roku studio Slavic Magic pochwaliło się, że produkcję do swoich list życzeń dodało już ponad pół miliona użytkowników Steama.

W ostatnich miesiącach twórcy rzadko informowali o postępach w pracach, ale zapewniają, że przebiegają one w bardzo dobrym tempie. Wkrótce na Steamie opublikowany zostanie obszerny artykuł podsumowujący zmiany, jakie zaszły w grze w ciągu ostatniego roku. Materiał ma zawierać również niespodziankę. Możliwe, że chodzi o datę premiery.

  1. Manor Lords na Steamie
  2. Oficjalna strona gry
Manor Lords

Manor Lords

PC Xbox
wczesny dostęp

Data wydania: 26 kwietnia 2024 Wczesny dostęp

Informacje o Grze
7.8

GRYOnline

7.1

Gracze

8.6

Steam

7.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

26

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2022-06-04
12:53

Tasdeadman Generał

Projekt wygląda ładnie, ale strategie są dość skomplikowaną sprawą do tworzenia, więc jeżeli on to robi praktycznie sam a dużo energii wkłada w wygląd tego tytułu, to mogę mieć obawy, czy ta gra nie będzie wydmuszką, a widziałem (i nawet się nabrałem na kilka) gorszych tytułów które się dobrze zapowiadały.
Oczywiście mam nadzieje się mylić bo liczę, że się uda i gra dosięgnie grywalnością przynajmniej Banished które pod wieloma względami było podobnym projektem.

Komentarz: Tasdeadman
2022-06-04
13:14

zanonimizowany1255967 Generał

Też ni chce mi się wierzyć że to projekt jednego człowieka, w sensie że wykonał także wszystkie modele, jakby nie patrzeć to najlepiej wyglądająca gra typu city-builder/RTS, dużo ładniejsza niż na takie Anno czy TW:Warhammer 3 a poza grafiką trzeba jeszcze zrobić resztę gry

Komentarz: zanonimizowany1255967
2022-06-04
15:38

zanonimizowany1353630 Konsul

Też zamiast czekać na daleką przyszłość, to warto pamiętać, że zaraz wychodzi Frozenheim - inna polska strategia, która też wygląda przepięknie i na pewno warto dać jej szansę.

Komentarz: zanonimizowany1353630
2022-06-04
20:46

kuzyn123 Konsul

kuzyn123

Tasdeadman humman
Macie jak wół napisane "zespół". Ile osób tworzy zespół? Bo według Was chyba jedna.

Na początku sporą część tych assetów miał kupioną, od jakiegoś czasu współpracuje z nim człowiek, który tworzy dla niego między innymi modele budynków. W zasadzie to wymieniają wszystko.

Gdyby GOL jeszcze wstawił źródło do twitta ze zdjęciami a nie wszystkich innych, to moglibyście sobie przeczytać, że zamierzają zatrudnić jeszcze kolejnego artystę.

Komentarz: kuzyn123
2022-06-05
12:01

SlavicMagic Junior

Dziękuję uprzejmie redakcji za artykuł i wsparcie!

Do komentujących co rozważają co robie sam a czego nie robię, projekt robiłem sobie kompletnie sam spokojnie przez 3 lata, wbrew teoriom nie kupowałem zbyt wiele assetów. Teraz jest 5 rok, mam budżet i presję od wszystkich wokół, więc zacząłem upgrejdować na przykład niektóre modele postaci. Te z trailerów zrobiłem sam, te ze screenshotów w artykule są nowe. Tuniki zrobił arysta, a ja głowy, włosy, niektóre hełmy i wszystkie tarcze. Budynki konceptuje mi teraz student architektury, który zna się na rzeczy, a ja robię modele. Animacje nagrywaliśmy sami z kumplami ale teraz pewnie oddam komuś do poczyszczenia. Tak na serio, co za różnica, gra ma być dobra i to się liczy! To nie ma być dla mnie ego trip. W każdym razie dzięki tym co mnie wspierają i zapraszam do wishlistowania gry.

Komentarz: SlavicMagic

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl