Autorzy A Plague Tale: Requiem udostępnili nowe materiały, pokazujące m.in. alchemię oraz skradanie. Jest też pokaz ray tracingu. Aktualizacja: poznaliśmy długość gry.
Źródło obrazka: Focus Home Interactive.
Dowiedzieliśmy się, jak długa będzie gra. W wywiadzie z serwisem PLAY główny projektant poziomów, Kevin Pinson, ujawnił, że przejście A Plague Tale: Requiem powinno zająć ok. 15-18 godzin.
Deweloper zapewnił równocześnie, że kampania jest pozbawiona typowych zapychaczy wydłużających długość rozgrywki. Tych kilkanaście godzin ma być wypełnione najwyższej jakości zabawą z unikalnymi wyzwaniami.
Dla porównania, według szacunków serwisu How Long to Beat, przejście kampanii w A Plague Tale: Innocence zajmowało ok. 10,5 – 12,5 godzin, zależnie od tego ile zadań pobocznych wykonaliśmy. Natomiast ukończenie gry w 100% było zadaniem na 16 godzin.
Jeszcze cztery tygodnie dzielą nas od premiery A Plague Tale: Requiem, czyli przygodowej gry akcji będącej kontynuacją popularnego A Plague Tale: Innocence z 2019 roku. Oczekiwanie na debiut sequela umilić mogą nowe materiały wideo z projektu.
Najświeższym filmikiem z fragmentami rozgrywki jest ten pokazujący w akcji system alchemii/craftingu, pozwalający tworzyć przydatne przedmioty (w większości znane z jedynki), takie jak pociski podpalające (Ignifier), smołę ułatwiającą rozprzestrzenianie się ognia czy wabik przyciągający szczury (Odoris). Ponownie dostępna będzie także substancja gasząca źródła ognia (Exstinguis).
Większość z tych elementów (Odoris, Ignifier i Exstinguis) pojawiła się w pierwszej części. Nowością jest natomiast smoła.
Warto przy okazji wspomnieć o wypuszczonym w zeszłym tygodniu materiale pokazującym skradanie w A Plague Tale: Requiem.
Na tym nagraniu możecie zobaczyć jak w grze wypada obsługa funkcji śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. Tytuł zrobi także użytek z ogłoszonej wczoraj technologii DLSS 3.
Przypomnijmy, że A Plague Tale: Requiem zmierza na PC oraz konsole Xbox Series X/S, PlayStation 5 i Nintendo Switch. Ta ostatnia wersja skorzysta z technologii streamingu.
Gra ukaże się 18 października tego roku, równocześnie na wszystkich platformach sprzętowych. Od momentu premiery będzie także dostępna w ramach abonamentu Game Pass.
Abonament Game Pass kupisz tutaj
ZASTRZEŻENIE
Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów, których oferty prezentowane są powyżej. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, żeby wybrać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
17

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.