Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 marca 2024, 17:05

No Man’s Sky otrzymało dużą aktualizację Orbital. Ulepsza ona stacje kosmiczne i wprowadza z dawna wyczekiwaną funkcję

Do No Man’s Sky trafiła dzisiaj nowa aktualizacja, która gruntownie przerabia stacje kosmiczne oraz wprowadza długo wyczekiwany edytor statków.

Źródło fot. Hello Games
i

Twórcy No Man’s Sky nie kazali nam długo czekać na kolejną porcję nowości. Nieco ponad miesiąc po aktualizacji Omega studio Hello Games wypuściło łatkę 4.6 zatytułowaną Orbital. Nowy patch jest już dostępny do pobrania i wprowadza masę nowości, których część możecie zobaczyć na poniższym zwiastunie.

Nowe stacje kosmiczne i edytor statków

Przy tej aktualizacji studio Hello Games najmocniej skupiło się na stacjach kosmicznych, całkowicie je przerabiając. Do tej pory były to jedyne elementy gry niegenerowane w sposób proceduralny. Teraz uległo to zmianie, a twórcy zapewniają, że dzięki temu zarówno od zewnątrz, jak i od wewnątrz odwiedzane stacje będą niezwykle różnorodne i dostosowywane w oparciu o system, rasę oraz lokalizację. Ponadto znacznie zwiększono ich rozmiar i wzbogacono je o nowe sklepy oraz aktywności.

Odświeżone stacje wiążą się z inną długo wyczekiwaną funkcją, którą jest edytor statków kosmicznych. Pozwala on na dostosowywanie pojazdów według własnych upodobań i tworzenie niespotykanych unikalnych kombinacji.

Jak jednak przystało na grę skupiającą się na eksploracji, aby móc wymieniać części swojego statku, trzeba je najpierw znaleźć i odzyskać z odkrytych podczas podróży wraków.

No Man’s Sky: Orbital – inne nowości

W wersji Orbital wprowadzono również inne nowości, takie jak:

  1. misje ratunkowe, w których pomagamy wysłanym przez nas fregatom, jeśli wpadną w tarapaty podczas naszej nieobecności;
  2. wysłannik gildii, którego znajdziemy na stacjach – możemy u niego zwiększać reputację (poprzez przekazywanie datków) oraz odbierać rzadkie przedmioty;
  3. odświeżony interfejs użytkownika;
  4. ulepszenie silnika gry.

Standardowo nie brakuje także poprawek błędów – pełną ich listę oraz szczegółowy opis zmian znajdziecie na tej stronie.

Marcin Bukowski

Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

więcej