Strzelanka Bodycam od dziś jeszcze bardziej przypomina prawdziwy świat. Studio Reissad udostępniło pierwszą ogromną aktualizację do produkcji znajdującej się we wczesnym dostępie.
Niezwykle realistyczna gra Bodycam otrzymała ogromną aktualizację, która sprawiła, że produkcja oferowana w early accessie jeszcze bardziej przypomina prawdziwe walki. Nie jest to jednak ostatnie słowo studia Reissad – ponad 100-osobowy zespół intensywnie pracuje nad kolejnymi update’ami.
Wróćmy jednak do świeżo wypuszczonego Zombie & Polish, gdyż tak ten wielki patch został nazwany przez twórców. Skupiono się w nim m.in. na wydajności, stabilności, eliminacji bugów, ulepszeniu tekstur, a także dostarczeniu nowej zawartości, której część zobaczycie w poniższym trailerze.
Kluczowym osiągnięciem dla studia jest przeniesienie gry na Unreal Engine 5.5 (do tej pory tytuł bazował na wersji 5.2) i dostosowaniu jej do systemu Lumen oraz Virtual Shadow Maps. Dzięki temu poprawiła się jakość wizualnych elementów poszczególnych poziomów. Poniżej znajdziecie najważniejsze nowości wymienione w wiadomości dewelopera.
Warto też zwrócić uwagę na kilka słów od studia Reissad. Deweloper wprost napisał, że tryb Zombie zawsze pozostanie tą drugą opcją zabawy w grze – sprawdzane w nim będą pomysły do późniejszego wykorzystania w traktowanym priorytetowo standardowym multiplayerze. Tryb Zombie dalej będzie rozwijany, ale z naciskiem na „ultrarealizm”, nie fantasy.
Obecnie zespół pracuje nad rozwiązaniem kłopotów z serwerami, anti-cheatem i kompleksowym przeprojektowaniem interfejsu. Być może niektóre z tych problemów znikną wraz w opublikowaniem następnej dużej aktualizacji. Więcej szczegółów na jej temat deweloper ujawni w drugim odcinku „Devlogu”, mającym się ukazać „wkrótce”.
Jeśli chcecie sprawdzić tę niezwykle realistyczną produkcję, do 2 grudnia 2025 roku na Steamie kupicie ją w obniżonej cenie. Za grę we wczesnym dostępie zapłacicie teraz 129,59 zł (standardowy koszt wynosi 161,99 zł).

Autor: Maciej Gaffke
W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.