Reżyser Baldur’s Gate 3 stara się uspokoić innych deweloperów tworzących gry RPG, obawiających się, że ich produkcje będą teraz musiały równać do BG3.
Lada dzień zadebiutuje wersja 1.0 gry Baldur's Gate III. Będzie to jedna najważniejszych premier RPG ostatnich lat. Skala projektu budzi wręcz obawy wśród innych deweloperów tworzących w tym gatunku. Dwa tygodnie temu pisaliśmy, że niektórzy twórcy boją się, że BG3 może ustanowić nowe standardy, do których porównywane będą potem wszystkie inne pozycje w tej kategorii. Reżyser Baldur's Gate III i współzałożyciel studia Larian, Swen Vincke, uspokaja jednak, że nic takiego się nie stanie.
Przypomnijmy, że wersja 1.0 Baldur’s Gate 3 zadebiutuje na PC pojutrze, czyli 3 sierpnia, kończąc tym samym trwający prawie trzy lata okres wczesnego dostępu. Z kolei 6 września ukaże się wersja dla konsoli PlayStation 5.
Nasza recenzja gry opublikowana zostanie w momencie wydania wersji 1.0. Nie znajdziecie w niej jednak oceny. Będzie to tekst „w przygotowaniu”, a nota pojawi się dopiero, gdy nasz redaktor zdąży porządnie ograć ten tytuł.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
9

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.