Reklamy na polskim Netflixie najwcześniej pod koniec 2023 roku
Platforma streamingowa Netflix wprowadziła w niektórych państwach nowy i tańszy pakiet z reklamami. Jednak polscy subsksrybenci będą mogli skorzystać z tej opcji nie wcześniej niż pod koniec 2023 roku.

Od pewnego czasu wiemy, że Netflix walczy z nieregulaminowym współdzieleniem kont, co nie spotkało się z pozytywnym odbiorem wśród użytkowników, którzy dzieląc je przykładowo ze znajomymi, musieliby płacić za konto więcej niż dotychczasowo. Dodatkowo coraz częściej pojawiają się głosy w mediach społecznościowych, że widzowie chętniej wybieraliby tańsze pakiety z reklamami.
Z tych powodów serwis VOD postanowił zaoferować swoim subskrybentom przystępny cenowo pakiet z reklamami. Z tej opcji od listopada ubiegłego roku mogą skorzystać mieszkańcy dwunastu państw, między innymi Stanów Zjednoczonych, Francji, Niemiec, czy też Japonii. Jak się okazuje, Netflix na razie nie myśli o tym, aby w najbliższych miesiącach wypuścić tę opcję na polskim rynku.
O planach Netfliksa na wprowadzenie takiej subskrypcji w Polsce pisze portal WirtualneMedia. Jak dowiedział się serwis, w naszym kraju pakiet najwcześniej może pojawić się pod koniec bieżącego roku. Z ich ustaleń także wynika, że firma nie rozpoczęła prezentacji oraz rozmów z agencjami mediowymi, które pośredniczyłyby w sprzedaży czasu reklamowego.
Ponadto portal donosi, że wprowadzenie pakietu na dwunastu wyżej wspomnianych rynkach pozwoliło na zebranie danych do analizy. To właśnie dzięki nim będzie rozważana możliwość udostępnienia tańszej subskrypcji z reklamami w innych krajach.
Zatem użytkownicy Netfliksa w Polsce muszą uzbroić się w cierpliwość.