Reklamy na polskim Netflixie najwcześniej pod koniec 2023 roku

Platforma streamingowa Netflix wprowadziła w niektórych państwach nowy i tańszy pakiet z reklamami. Jednak polscy subsksrybenci będą mogli skorzystać z tej opcji nie wcześniej niż pod koniec 2023 roku.

filmomaniak.pl

Agata Marczewska

Reklamy na polskim Netflixie najwcześniej pod koniec 2023 roku, źródło grafiki: Flickr.com; Stock Catalog; 2018.
Reklamy na polskim Netflixie najwcześniej pod koniec 2023 roku Źródło: Flickr.com; Stock Catalog; 2018.

Od pewnego czasu wiemy, że Netflix walczy z nieregulaminowym współdzieleniem kont, co nie spotkało się z pozytywnym odbiorem wśród użytkowników, którzy dzieląc je przykładowo ze znajomymi, musieliby płacić za konto więcej niż dotychczasowo. Dodatkowo coraz częściej pojawiają się głosy w mediach społecznościowych, że widzowie chętniej wybieraliby tańsze pakiety z reklamami.

Z tych powodów serwis VOD postanowił zaoferować swoim subskrybentom przystępny cenowo pakiet z reklamami. Z tej opcji od listopada ubiegłego roku mogą skorzystać mieszkańcy dwunastu państw, między innymi Stanów Zjednoczonych, Francji, Niemiec, czy też Japonii. Jak się okazuje, Netflix na razie nie myśli o tym, aby w najbliższych miesiącach wypuścić tę opcję na polskim rynku.

O planach Netfliksa na wprowadzenie takiej subskrypcji w Polsce pisze portal WirtualneMedia. Jak dowiedział się serwis, w naszym kraju pakiet najwcześniej może pojawić się pod koniec bieżącego roku. Z ich ustaleń także wynika, że firma nie rozpoczęła prezentacji oraz rozmów z agencjami mediowymi, które pośredniczyłyby w sprzedaży czasu reklamowego.

Ponadto portal donosi, że wprowadzenie pakietu na dwunastu wyżej wspomnianych rynkach pozwoliło na zebranie danych do analizy. To właśnie dzięki nim będzie rozważana możliwość udostępnienia tańszej subskrypcji z reklamami w innych krajach.

Zatem użytkownicy Netfliksa w Polsce muszą uzbroić się w cierpliwość.

Karty podarunkowe do Netflixa kupisz tutaj

Podobało się?

2

Agata Marczewska

Autor: Agata Marczewska

Pisaniem zajmuje się zawodowo od 2013 roku. W 2021 roku dołączył do GRYOnline.pl, gdzie poza tematyką gamingową zajmuje się informacjami stricte technologicznymi. Współpracował z największymi sklepami muzycznymi w Polsce, tworząc artykuły związane z instrumentami i ogólnie pojętym udźwiękowieniem. Grami komputerowymi interesuje się od dziecka. Poza tym jego zainteresowania obejmują grę na gitarze, komponowanie muzyki oraz sporty siłowe.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum inne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl