Electronic Arts podało oficjalne wymagania sprzętowe pecetowej wersji Need for Speed Rivals. Tytuł będzie potrzebować co najmniej 30 GB wolnego miejsca na dysku twardym. Producenci zalecają przy tym instalację 64-bitowego systemu operacyjnego.
Michał Kułakowski
Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej edycji gry Need for Speed: Rivals. Zostały one opublikowane przez Electronic Arts na oficjalnej stronie produkcji. Tytuł jest pierwszą odsłoną serii, która trafi również na konsole nowej generacji. Pozwoliło to twórcom ze studia Ghost Games na wprowadzenie wielu „nowinek” technologicznych, dotychczas nieobecnych w cyklu, tworzonym przez lata w dużej mierze z myślą o Xboksie 360 i PlayStation 3. Znalazło to oczywiście swoje odzwierciedlenie w zalecanej konfiguracji komputera. Deweloperzy wymagają od graczy co najmniej 30 GB wolnego miejsca na dysku twardym, a także zalecają instalację 64-bitowego systemu operacyjnego. Need for Speed: Rivals napędza silnik Frostbite 3 i co ciekawe na wszystkich platformach szybkość wyświetlania obrazu ma w domyśle zostać zablokowana na poziomie 30 klatek na sekundę.
Need for Speed Rivals zadebiutuje w sklepach w listopadzie tego roku. W pierwszej kolejności (premiera 19 listopada) dziełem studia Ghost Games będą cieszyć się posiadacze komputerów osobistych oraz konsol Xbox 360 i PlayStation 3. Trzy dni później (22 listopada) w wybranych krajach tytuł otrzymają posiadacze Xboksa One. Tydzień później (29 listopada) gra trafi w ręce europejskich właścicieli PlayStation 4.
Więcej:Po 13 latach wreszcie jest. Premiera wyczekiwanego horroru sci-fi, od dziś także w Xbox Game Pass
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
3