Josh Scherr, jedna z kluczowych postaci w zespole Naughty Dog, postanowił rozstać się z firmą, z którą związany był przez przeszło dwie dekady. Między innymi jemu zawdzięczamy sukces serii Uncharted czy fenomenalne The Last of Us: Part II.
Gdyby nie obecność Josha Scherra w firmie Naughty Dog, być może studio nie osiągnęłoby tak spektakularnych sukcesów. Ten amerykański scenarzysta i projektant gier komputerowych dołączył do zespołu w 2001 roku i przez wiele lat sprawował istotne funkcje przy projektach z serii Uncharted. Wkład Scherra widoczny był szczególnie w trzeciej i czwartej odsłonie przygód Nathana Drake’a, przy których pełnił rolę głównego animatora i pisarza. Ponadto był mocno zaangażowany w projektowanie The Last of Us Part II.
Wszystko jednak ma swój koniec i po 21 latach pracy twórca postanowił rozstać się ze studiem Naughty Dog. Swoją decyzję ogłosił na Twitterze.

W opublikowanych postach możemy przeczytać, że dewelopera czeka „coś nowego”, jednak na tę chwilę nie zdradził szczegółów na temat swojej przyszłości. Być może odejście z Naughty Dog wiąże się z jego byłą współpracownicą – Amy Hennig – która stoi teraz na czele nowego studia: Skydance New Media. W kwietniu informowaliśmy, że ów zespół stworzy kolejną grę w uniwersum Gwiezdnych wojen. Nie jest wykluczone, iż koleżanka po fachu złożyła Scherrowi propozycję współpracy przy tajemniczym projekcie.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
53

Autor: Kamil Kleszyk
Na łamach GRYOnline.pl ima się różnorodnych tematyk. Możecie się zatem spodziewać od niego zarówno newsa o symulatorze rolnictwa, jak i tekstu o wpływie procesu Johnnego Deppa na przyszłość Piratów z Karaibów. Introwertyk z powołania. Od dziecka czuł bliższy związek z humanizmem niż naukami ścisłymi. Gdy po latach nauki przyszedł czas stagnacji, wolał nazywać to „szukaniem życiowego celu”. W końcu postanowił zawalczyć o lepszą przyszłość, co zaprowadziło go do miejsca, w którym jest dzisiaj.