Nastawiona na fabułę intrygująca gra akcji otrzymała długi gameplay i datę premiery. Gracze są zgodni: jeden element Echoes of the End natychmiast wymaga poprawy
Długi gameplay z Echoes of the End pokazuje eksplorację, wykorzystanie magii i system walki. Choć materiał zrobił dobre wrażenie na odbiorcach, wielu z nich uważa, że starcia wymagają jeszcze dopracowania.

Przygodowa produkcja akcji TPP od studia Myrkur Games doczekała się kolejnego materiału – twórcy udostępnili długi zapis rozgrywki z Echoes of the End. Przedstawia on wczesne etapy zabawy i pozwala rzucić okiem na system zagadek, zdolności magiczne głównej bohaterki oraz model walki wręcz. Zdaniem społeczności serwisu YouTube ostatni z tych elementów wymaga jeszcze poprawy.
Prawie 17-minutowy film zaczyna się w momencie, w którym protagonistka Ryn zostaje rozdzielona ze swoim bratem Corem i wyrusza w podróż w towarzystwie uczonego Abrama Finlaya. Postacie biorą udział w licznych starciach, dając nam okazję do wyrobienia sobie zdania o systemie walki. Trudno nie zgodzić się z komentarzami głoszącymi, że bitwy są zbyt powolne. Ataki sprawiają wrażenie ociężałych, a same starcia wydają się mało dynamiczne. Niezłe wrażenie zostawiają za to uderzenia kończące (np. odcinanie kończyn), kontry, uniki czy magia, która pozwala na ciskanie mieczem czy nawet spychanie przeciwników na siebie nawzajem.
Nie do końca przekonują natomiast animacje niektórych ruchów i szczegóły otoczenia, ponadto gameplay nie wydaje się wyróżniać na tle innych produkcji przygodowych. Warto jednak zaznaczyć, że w komentarzach dominują pochlebne opinie i spore zainteresowanie warstwą narracyjną. Przypomnę, iż fabuła oraz świat produkcji w dużej mierze nawiązują do Islandii, a odpowiedzialne za nie studio ma swoją siedzibę w Reykjavíku.
Twórcy potwierdzili, że Echoes of the End oficjalnie zadebiutuje 12 sierpnia tego roku na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
makaronZserem Generał
Nadal mi się to nie podoba i nie mowie o woke czy politycznej poprawności.
Muszyński Jan Centurion

Gra prezentuje się mało interesująco, ale co tutaj niby jest takiego woke i sscffelone lolkowe rozwolnienie, i politycznie poprawne?
MANTISTIGER Generał

Walka drewniana nie czuć siły ciosów animacja brzydkie. Interfejs jak z Dragon Age straż zasłony.
Jane_bez_Batmana Pretorianin

Jak na 40 osobowe studio nie jest źle, ale jednak walka, jak i same animacje (chodzenie i bieganie wyglądają po prostu śmiesznie w 2025, nawet jak na AA studio).
Świat wydaje się mocno nudny, wygląda mi jak druga część Forespoken, niż osobna produkcja.