Honor V2 podbił rynek chiński - teraz mamy okazję cieszyć się nim w Europie. Najcieńszy składany telefon trafia do Europejczyków.
Telefon Honor Magic V2, będący jednym z czterech modeli tej serii, trafia do użytkowników spoza Azji. Do tej pory na naszym kontynencie mogliśmy dostać tylko i wyłącznie smartfony Honor Magic V i Honor Magic Vs, jednak teraz będziemy mieli nieco rozszerzony wybór. Od 2023 Magic V2 w Chinach robi niesamowitą furorę, natomiast w Europie był widoczny po raz pierwszy kilka miesięcy po premierze podczas targów IFA.

Na oficjalnej stronie Honor przedstawiono specyfikację techniczną smartfonu. Magic V2 po złożeniu ma grubość wynoszącą zaledwie 9,9 milimetrów, co w porównaniu do Samsung Galaxy Z Fold 5, którego grubość według producenta po złożeniu wynosi 13,4 milimetra, jest niezwykle imponująca. Telefon ma dwa wyświetlacze - zewnętrzny o przekątnej 6,43 cala i wewnętrzny 7,92 cala, obsługujące odświeżanie obrazu w częstotliwości 120 Hz. Zastosowano procesor Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2, współpracujący z 16 GB pamięci RAM. Patrząc na wymienione parametry, możemy stwierdzić, że nie jest to smartfon wprowadzający najnowsze rozwiązania, jeśli chodzi o specyfikację sprzętową, natomiast dużo nadrabia swoimi rozmiarami i wydajnością.
Według doniesień na brytyjskiej stronie PR Newswire, model w wersji 16 GB pamięci RAM i 512 GB pamięci wbudowanej został wyceniony na 1 999 euro (około 8738 złotych z VAT), co umiejscawia go raczej w rankingu telefonów z wyższej półki cenowej. Dostępne wersje kolorystyczne to fantomowy fiolet oraz czarna skóra wegańska. Pomimo wysokiej ceny, nadal jest ona konkurencyjna w stosunku do innych składanych telefonów dostępnych na rynku.
Więcej:OnePlus 15 to telefon dla ludzi, którzy nie cierpią ładować baterii. Ma jednak jeden poważny problem
0

Autor: Anita Zych
Zainteresowanie technologią oraz światem gier komputerowych rozwijała od najmłodszych lat, rozpoczynając ją od największych klasyków w branży. Zafascynowana rozgrywką w Diablo II, przygodami Bezimiennego w Górniczej Dolinie oraz rozwijaniem cywilizacji w Age Of Empires, chciała kreować własne historie nieustraszonych bohaterów dzięki rysunkowi i pisaniu pierwszych komiksów. W późniejszych latach pogłębiała swoją wiedzę na temat technologii dzięki podjęciu studiów ściśle związanych z inżynierią oprogramowania. Dzięki temu poznała nowe możliwości, jeśli chodzi o gamedev – projektowanie modeli 3D, rysunki koncepcyjne oraz budowanie świata wirtualnego stały się dla niej bardziej przystępne dzięki zrozumieniu zasad programowania. W przyszłości chciałaby stworzyć własną grę.