Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 18 października 2013, 06:24

autor: Adrian Werner

Nadchodzi Fright Heights – gra logiczna o straszeniu gości nawiedzonego hotelu

Firma Chillingo zapowiedziała komediową grę logiczną Fright Heights, w której jako wódz sił nieczystych spróbujemy przepędzić ludzkich gości z nawiedzonego hotelu. Wypuszczono również pierwszy zwiastun.

Chillingo, czyli popularny wydawca gier mobilnych, wypuściło pierwszy zwiastun ukazujący w akcji projekt Fright Heights. Będzie to gra logiczna utrzymana w klimacie humorystycznego humoru.

Akcja gry osadzona zostanie w nawiedzonym hotelu. Gracze staną po stronie duchów, które nie życzą sobie ludzkich gości. Naszym zadaniem będzie więc przepędzenie śmiertelników. Niestety, są oni bardzo uparci, więc aby osiągnąć ten cel lekki strach nie wystarczy. Zamiast tego konieczne ma być wywołanie u nich kompletnego przeobrażenia. Tylko wtedy możemy być pewni, że goście nigdy już nie wrócą do hotelu.

Podczas rozgrywki na ekranie będziemy obserwowali pionowy przekrój budynku z widocznymi wnętrzami wszystkich pokojów. Gracz otrzyma moc przyzywania z zaświatów bohater galerii potworów, od zwykłych duchów, przez ghule, wampiri i wilkołaki aż po piekielne demony. Trzeba będzie je ustawiać w taki sposób, aby wystraszyły jak największą liczbę osób. Nie będzie to łatwe, gdyż monstra zmaterializujemy jedynie w pustych pokojach. Jeśli więc nie zadbamy o odpowiednie tempo eliminacji gości to mogą oni zająć wszystkie pomieszczenia, pozbawiając nas tym samym od miejsca potrzebnego na przyzywanie potworów.

Również sami śmiertelnicy mają dzielić się na kilka kategorii. Poza zwykłymi gośćmi zmierzymy się m.in. z egzorcystami. Akty straszenia będziemy mogli łączyć w kombinacje terroru, zwiększającym tym samym ich skuteczność. Pojawi się także opcja przywoływania burzy, co pozwoli dodatkowo nastraszyć ludzi. Fright Heights powstaje wyłącznie z myślą o urządzeniach działających na bazie systemu iOS. Twórcy nie podali konkretnej daty premiery, ale obiecują, że nastąpi ona już wkrótce.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej