Poznaliśmy kilka nowych szczegółów dotyczących gry Mount & Blade II: Bannerlord. W zapowiedzi opublikowanej w serwisie GameStar ujawniono, że w finalnej wersji produkcji w bitwach może będzie brało udział nawet 1000 rycerzy, a świat produkcji ma być cztery razy większy od tego z Mount & Blade: Warband.
Kamil Zwijacz
W niemieckim serwisie GameStar opublikowano krótką zapowiedź gry Mount & Blade II: Bannerlord. Nie pojawiła się w niej ogromna liczba nowych informacji, ale znalazło się kilka ciekawostek, które przetłumaczono i wypunktowano na forum NeoGAF. Dodatkowo doczekaliśmy się paru nowych screenów, z których trzy prezentują różne pory roku – oczywiście załączamy je do newsa. Jeżeli chodzi o konkrety, to najciekawszą nowinką wydaje się ta o ilości postaci, które będziemy oglądać na ekranie. W epickich walkach weźmie udział nawet 500 rycerzy. Deweloper zaznacza jednak, że chodzi o obecną wersję gry, która obsługuje bitwy 250 na 250 postaci. Niewykluczone jednak, że pełne wydanie zwiększy i tak już imponujący rezultat do 1000 wirtualnych ludzi.

Świat gry w Mount & Blade II: Bannerlord ma być około czterech razy większy od tego, który przemierzaliśmy w Mount & Blade: Warband. Dodatkowo nie będzie to zwykłe puste pole, gdyż nieraz trafimy do „żyjących” wiosek i miast. Zamieszkiwane one mają być przez różne rodzaje osób – od chłopów, przez kupców, aż po gangsterów. Dzięki temu otrzymamy dostęp do wielu zróżnicowanych zadań, wpływających na nasze stosunki z innymi „subfrakcjami”.
Poza tym Mount & Blade II: Bannerlord to sandbox pełną gębą. Podczas zabawy będziemy robić właściwie co nam się żywnie podoba. Jeżeli zechcemy, to zostaniemy rycerzem, najemnikiem, zbudujemy własną armię albo zajmiemy się czymś zupełnie innym, np. wyszkolimy się w fachu kowala i będziemy wykuwać broń, zaczniemy handlować, zbudujemy sobie zamek albo zostaniemy porywaczem.
Oprócz tego w artykule wspomniano o realistycznej fizyce oraz cyklu pór roku, który możecie obejrzeć na widocznych poniżej screenach. Niestety w dalszym ciągu nie poznaliśmy terminu premiery gry. Tworzona jest ona od 2012 roku i niewykluczone, że poczekamy na nią jeszcze z rok, a może i dłużej.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
21