Producent gry Monster Hunter World wyjawił, że na PC-tową wersję produkcji poczekamy do jesieni. Wydanie konsolowe ukaże się pod koniec tego miesiąca.
Kamil Zwijacz

Firma Capcom opublikowała widoczne poniżej nagranie, w którym Ryozo Tsujimoto, producent gry Monster Hunter World, wypowiedział się na temat postępów prac. Krótko pisząc, wersja konsolowa (PlayStation 4 i Xbox One) ukaże się zgodnie z planem, czyli 26 stycznia. Poza tym Tsujimoto obiecał darmowe aktualizacje popremierowe, wprowadzające m.in. nowe potwory, byśmy mieli co robić przez długi czas. Co do wydania PC-towego, najpewniej poczekamy na nie do jesieni. Deweloperzy pracują nad tą edycją pełną parą, ale nie mogą jeszcze zdradzać szczegółów. Informacja ta jest małym zawodem dla osób liczących na szybszy debiut gry na „blaszakach”, ale nic na to nie poradzimy i trzeba się uzbroić w trochę cierpliwości.
Przypominamy, że Monster Hunter World będzie grą typu RPG akcji, w której trafimy do nowego, niezbadanego jeszcze świata. Rozgrywka nastawiona ma być oczywiście na polowanie na rozmaite potwory przy użyciu broni dystansowych oraz tych przeznaczonych do walki w zwarciu. Do tego dojdą także rozmaite gadżety, jak np. linka z hakiem.
Według zapewnień twórców, przejście kampanii zajmie nam od 40 do 50 godzin. Później czekać mają na nas dodatkowe atrakcje, w tym cotygodniowe wyzwania czy kolejne potwory, które pojawią się we wspomnianych aktualizacjach.
W grudniu 2017 roku posiadacze konsoli PlayStation 4 mogli dwa razy sprawdzić betę Monster Hunter World – za pierwszym razem do rozgrywki wymagano aktywnej subskrypcji PlayStation Plus, a za drugim testy były otwarte dla wszystkich. Niestety użytkownicy Xboksa One nie doczekali się podobnej inicjatywy i by zasmakować gameplayu muszą poczekać do premiery pełnej wersji.
Więcej:Twórcami Wiedźmina pogardzano we własnej firmie. „Byliśmy jak dziwni ludzie mieszkający w piwnicy”
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
5