Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 października 2022, 12:15

Modern Warfare 2 z istotną zmianą w trybie TPP

Studio Infinity Ward wsłuchało się w krytykę fanów i postanowiło wprowadzić istotną zmianę do trybu TPP w Call of Duty: Modern Warfare 2. Zostanie ona zaimplementowana jeszcze przed premierą gry.

Źródło fot. Call of Duty: Modern Warfare 2 / Steam.
i

Przynoszę dobre wieści dla fanów strzelanek, oczekujących na premierę Call of Duty: Modern Warfare II. Po zakończeniu otwartych beta-testów gry studio Infinity Ward obiecało, że jej finalna wersja otrzyma garść oczekiwanych przez graczy poprawek – w tym usprawniających widok trzecioosobowy. Teraz dowiedzieliśmy się, co dokładnie deweloper zamierza zmienić na lepsze.

Największym problemem perspektywy TPP było to, że za każdym razem, gdy gracz chciał wycelować z pistoletu, przełączała się ona na tradycyjny widok FPP. Dla wielu osób okazało się to równie niewygodne, co irytujące. W konsekwencji strzelały one głównie z biodra.

W pełnej wersji gry nie będzie takiej konieczności. Studio Infinity Ward ogłosiło bowiem na profilu marki Call of Duty na Instagramie, że widok będzie się zmieniał jedynie w przypadku celowania z broni wyposażonych w lunetę oferującą czterokrotne przybliżenie (lub wyższe). Mierzenie z wszystkich pozostałych „pukawek” nie będzie wymagało zmiany perspektywy TPP na FPP.

Modern Warfare 2 z istotną zmianą w trybie TPP - ilustracja #1
Źródło: Call of Duty / Instagram.

To najważniejsza zmiana, lecz niejedyna. Wychylenie się, by zerknąć za róg, zostanie ułatwione poprzez możliwość zmiany ręki, w której postać trzyma broń. Ponadto w menu pojawi się specjalny pasek, który pozwoli oddalić i przybliżyć widok do pleców bohatera.

Dla przypomnienia dodam, że premierę Call of Duty: Modern Warfare II zaplanowano na 28 października 2022 roku. Tytuł ukaże się na PC, PS4, PS5, XOne i XSX/S. Osoby, które skuszą się na preorder, zagrają ponad tydzień wcześniej – 20 października.

Hubert Śledziewski

Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

więcej