Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 8 maja 2013, 06:30

autor: Adrian Werner

Mobilne Leviathan: Warships wypłyneło z portu

W turową strategię morską Leviathan: Warships od tygodnia bawią się gracze pecetowi. Teraz wreszcie doczekaliśmy się premiery wersji na tablety.

W zeszłym tygodniu turowa strategia Leviathan: Warships trafiła do sprzedaży na pecetach, a teraz, po małym opóźnieniu, wreszcie ukazała się wersja na tablety.

    -Leviathan: Warships na Appstore (ok. 18 zł)

    -Leviathan: Warships na Google Play (ok. 16 zł)

Warto zauważyć, że wersje mobilne są zatem wyraźnie tańsze niż edycja pecetowa, która kosztuje ok. 32 złote, pomimo faktu, że na wszystkich platformach gra jest identyczna.

Firma Paradox ma na PC opinię wydawcy, którego gry są ambitne, ale jednocześnie często bardzo niedopracowane. Leviathan: Warships nie okazało się wyjątkiem od tej reguły. Początkowo produkcja miała zadebiutować na tabletach 30 kwietnia, ale w ostatniej chwili okazało się, że projekt zawiera masę błędów oraz kompletnie niefunkcjonalny tryb multiplayer. Dlatego autorzy wycofali swoje dzieło ze sklepów mobilnych i zabrali się za poprawianie niedociągnięć. Obecna wersja nie posiada już większości wcześniejszych błędów i pozwala bez problemu bawić się w trybie wieloosobowym. Wciąż pozostaje kilka bugów, ale nie są one poważne.

Leviathan: Warships to morska gra bitewna rozgrywana w systemie turowym. Gracze tworzą własną flotę wojenną, a następnie toczą za jej pomocą bitwy przeciwko sztucznej inteligencji lub innym ludziom. Gra oferuje kampanię kooperacyjną dla maksymalnie czterech osób, w której musimy zmierzyć się z armadą piratów. Możemy również rywalizować z innymi graczami na jednej z czternastu map.

Wszystkie wersje Leviathan: Warships są ze sobą w pełni kompatybilne, dzięki czemu użytkownicy różnych platform mogą bawić się wspólnie. Ponadto nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozpocząć bitwę rano na pececie, a potem kontynuować ją na tablecie, np. jadąc do pracy.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej