Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 czerwca 2020, 08:34

autor: Adrian Werner

Minecraft Dungeons - data premiery DLC Jungle Awakens

Studio Mojang ogłosiło datę premiery Jungle Awakens, czyli pierwszego płatnego DLC do gry Minecraft: Dungeons. Wraz z dodatkiem ukaże się również aktualizacja, która wzbogaci produkcję m.in. o nowy loch.

Minecraft Dungeons - data premiery DLC Jungle Awakens - ilustracja #1
Do dżungli udamy się na początku lipca.

Przedwczoraj minął miesiąc od premiery Minecraft: Dungeons, czyli spin-offa przeboju studia Mojang. Wiele osób wypatruje już więc nowej zawartości i teraz dowiedzieliśmy się wreszcie, kiedy ją otrzymamy.

Na oficjalnej stronie autorzy poinformowali, że 1 lipca ukaże się Minecraft: Dungeons - Jungle Awakens, czyli pierwsze płatne DLC. Zadebiutuje ono równocześnie na wszystkich platformach sprzętowych. Jeśli macie tylko podstawową wersję gry, to możecie za dopłatą ulepszyć ją do tzw. Hero Edition, która zapewnia dostęp do wszystkich rozszerzeń.

Jungle Awakens wprowadzi do gry nowe lokacje osadzone w tytułowej dżungli. Nie zabraknie także nieznanych wcześniej wrogów i przedmiotów. Równocześnie z DLC ukaże się aktualizacja z darmową zawartością, w tym lochem Lost Temple.

Przypomnijmy, że Minecraft: Dungeons ukazało się 26 maja na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4 i Nintendo Switch. Produkcja dostępna jest również w ramach usługi Xbox Game Pass. Gra spotkała się z dosyć ciepłym przyjęciem i wersja pecetowa posiada średnią ocen na poziomie 70% według serwisu Metacritic. Projekt spodobał się również naszemu redaktorowi, który wystawił mu notę 7.5/10. Produkcja okazała się też dużym sukcesem kasowym, stając się największym cyfrowym debiutem maja.

  1. Recenzja gry Minecraft: Dungeons – prawie jak Diablo, tylko dla dzieci
  2. Minecraft Dungeons - poradnik do gry
  3. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej