Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 28 czerwca 2020, 10:37

autor: Adrian Werner

Zapowiedziano Metal Slug Code: J od autorów Pokémon Unite

Znane z Call of Duty: Mobile oraz Pokémon Unite studio TiMi zapowiedziało Metal Slug Code: J, czyli mobilną odsłonę popularnego cyklu strzelanek firmy SNK.

Zapowiedziano Metal Slug Code: J od autorów Pokémon Unite - ilustracja #1
Gra ukaże się w tym roku.

Zapowiedziano Metal Slug Code: J, czyli nową odsłonę klasycznego cyklu strzelanek. Produkcja zmierza na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android, a premiera ma nastąpić w tym roku. Nie zdradzono modelu biznesowego, ale prawie na pewno będzie to tytuł free-to-play.

Nad grą pracuje będący własnością firmy Tencent chiński zespół TiMi Studios. Ten deweloper stworzył zeszłoroczne Call of Duty: Mobile, a obecnie zajmuje się również projektem Pokémon Unite, czyli mobilną grą MOBAA, w której pokierujemy tytułowymi stworkami.

Informacje na temat Metal Slug Code: J są dosyć skromne, ale udostępniony wraz z zapowiedzią zwiastun pokazuje, że pod względem rozgrywki autorzy zamierzają pozostać wierni wcześniejszym odsłonom cyklu. Otrzymamy więc klasycznie zrealizowaną strzelankę, w której będziemy parli w prawą stronę ekranu i eliminowali hordy wrogów.

Największe zmiany widać w grafice. Tradycyjne dla tej marki 2D zostało zastąpione przez w pełni trójwymiarową oprawę wizualną, która jednak wydaje się zachowywać sporo ze stylu serii.

Wiernych fanów Metal Sluga może rozczarować fakt, że kolejna odsłona cyklu powstaje tylko z myślą o urządzeniach mobilnych. W rzeczywistości nie ma jednak powodów do narzekań, gdyż japońskie studio SNK pracuje nad nową konsolową częścią serii. Jej premiera planowana jest na ten rok, więc nie powinniśmy długo czekać na ujawnienie tego projektu.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej