Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 stycznia 2020, 09:40

autor: Adrian Werner

Might and Magic Chess Royale – data premiery rywala TFT od Ubisoftu

Firma Ubisoft ogłosiła, że pod koniec stycznia ukaże się Might & Magic: Chess Royale, czyli darmowa sieciowa strategia, która połączy mechanizmy auto battlerów pokroju Dota Auto Chess czy Teamfight Tactics z elementami gatunku battle royale.

Gra zadebiutuje pod koniec miesiąca. - Might and Magic Chess Royale – data premiery rywala TFT od Ubisoftu - wiadomość - 2020-01-14
Gra zadebiutuje pod koniec miesiąca.

W spopularyzowanej przez moda Dota Auto Chess kategorii strategii typu auto battler robi się coraz ciaśniej. Rękawicę produkcjom pokroju Teamfight Tactics czy Dota Underlords postanowiła rzucić firma Ubisoft za pomocą gry Might & Magic: Chess Royale.

O projekcie wiadomo już od pewnego czasu, ale wydawca się z nim nie afiszował, po cichu prowadząc ograniczone testy wczesnej wersji. Teraz ruszyła prawdziwa kampania promocyjna, dlatego wiele serwisów uznało, że gra dopiero co została zapowiedziana. Prawdziwą nowiną jest ogłoszenie terminu premiery, która nastąpi 30 stycznia. Produkcja zmierza na pecety oraz urządzenia mobilne z systemami iOS i Android. W przypadku wydania PC potwierdzono na razie tylko edycję na Uplay. Projekt wykorzysta model darmowy z mikropłatnościami.

Zgodnie z tytułem, gra osadzona będzie w uniwersum fantasy znanym z najnowszych odsłon marki Might & Magic. Nie tylko to wyróżni jednak projekt na tle konkurencji. Ubisoft postanowiło bowiem wzbogacić gatunek auto battler mechanizmami battle royale. W meczach weźmie udział setka graczy i zabawa będzie toczyła się, aż po serii pojedynków 1v1 przy życiu pozostanie tylko jeden z nich.

Podczas rozgrywki będziemy konstruowali drużyny, tworząc różne kombinacje jednostek, bohaterów i frakcji. Nasi podwładni mają toczyć bitwy automatycznie, więc o wygranej zadecyduje głównie dobór postaci. Pomoże w tym faza zwiadu, kiedy to będziemy mogli podejrzeć wybory rywali. Gracze otrzymają także możliwość wpływania na przebieg starć za pomocą zmieniającej się codziennie puli zaklęć.

Might & Magic: Chess Royale opracowane zostanie tak, aby mecze trwały ok. 10 minut. Autorzy obiecują system rozwoju, pozwalający awansować na coraz wyższe poziomy, oraz rozbudowane opcje społecznościowe.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej