Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 sierpnia 2022, 10:33

autor: Adrian Werner

Znowu przesunęli grę, która interesuje niewielu; twórcy XCOM potrzebują więcej czasu

Marvel's Midnight Suns zostało znowu opóźnione. Znane z serii XCOM studio Firaxis zamierza zmienić to i owo w projekcie oraz znacznie ulepszyć wybrane elementy.

Coś złego dzieje się z grą Marvel's Midnight Suns, czyli taktycznym RPG, nad którym pracuje znane z serii XCOM studio Firaxis. Gra właśnie zaliczyła kolejne opóźnienie.

  1. Twórcy przyznali, że nie dadzą rady dotrzymać terminu premiery zaplanowanego na 7 października.
  2. Co gorsza, nie podali nowej daty. Zamiast tego ograniczyli się do stwierdzenia, że produkcja ukaże się w tym roku rozliczeniowym. Oznacza to, że gra powinna zostać wydana najpóźniej 31 marca 2023 roku. Dotyczy to jednak tylko edycji na PC i konsole Xbox Series X/S oraz PlayStation 5. Wersje na PS4, XONE i Switch ukażą się jeszcze później.
  3. Decyzja motywowana jest chęcią lepszego dopracowania projektu.
  4. Fakt, że twórcy nie są w stanie ujawnić konkretnego terminu budzi niepokój i sugeruje, że produkcji daleko do poziomu, który satysfakcjonowałby jej autorów.

Przypomnijmy, że to nie pierwszy taki poślizg. Początkowo premiera planowana była bowiem na marzec 2022 roku.

Wydawać by się mogło, że po latach spędzonych na rozwijaniu serii XCOM studio Firaxis nie powinno mieć problemów przy pracach nad kolejną taktyczną turówką. Powodem opóźnień jest więc najpewniej konieczność gruntownego przebudowania projektu po tym, jak pierwsze materiały wideo z niego spotkały się z chłodnym przyjęciem.

Na koniec warto wspomnieć, że w ostatnich tygodniach twórcy udostępnili wiele filmów pokazujących w akcji grywalne postacie, którymi będziemy dowodzili w kampanii. Są wśród nich: Captain Marvel, Doctor Strange, Spider-Man, Iron Man czy Kapitam Ameryka.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Take-Two Interactive – oficjalna strona firmy
  3. Firaxis Games – oficjalna strona studia
Znowu przesunęli grę, która interesuje niewielu; twórcy XCOM potrzebują więcej czasu - ilustracja #1
Źrodło: Twitter.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej