Twórcy LoL-a odpowiadają na krytykę, ARAM dozna ważnej zmiany
Wprowadzenie w trybie ARAM zgliszcz wież spotkało się z negatywnym odbiorem fanów LoL-a. Deweloperzy zamierzają poprawić krytykowaną mechanikę.

Wraz z końcem poprzedniego sezonu w League of Legends jeden z trybów w grze otrzymał duże zmiany. Na ARAM-ie wprowadzone zostały między innymi Mroźne Wrota oraz zgliszcza pojawiające się po zniszczeniu wież.
Wielu graczom nie spodobały się nowe mechaniki. Riot Games odpowiedziało na te komentarze i obiecało poprawienie krytykowanych elementów.
Zgliszcza wież
Z największą krytyką spotkały się rumowiska wież, które blokują przejście oraz wizję. Ograniczanie i tak już wąskiej przestrzeni na mapie Howling Abyss znacznie faworyzowało bohaterów z umiejętnościami zasięgowymi oraz obrażeniami obszarowymi.
Deweloperzy zauważyli w czym tkwi problem i zamierzają wprowadzić kolejne zmiany.
Ogólnie uważamy, że zmieniliśmy tryb ARAM bardziej, niż tego wymagał. Krytyczne punkty mapy i wizja pochłaniają podczas gry zbyt dużo uwagi w porównaniu do rzucania się w wir walki drużynowej, która jest sensem trybu ARAM. Dlatego zamierzamy bardzo ograniczyć mechanikę zgliszcz wież lub całkowicie ją wycofać w przyszłym patchu.
Inne zmiany
Drugą mechaniką, która spotkała się z negatywnym odbiorem graczy były Mroźne Wrota, które pozwalają na szybkie przemieszczenie się od swojego nexusa do zewnętrznej wieży. Sprawiają one, że śmierć naszego bohatera nie ma aż tak znaczących skutków jak wcześniej, ponieważ szybciej dołączy on z powrotem do walki. W związku z tym wydłużony został czas odrodzenia w późniejszej fazie gry.

Gracze narzekali na to, że przez wrota początkowa faza gry staje się zbyt chaotyczna. Długi czas odrodzenia sprawia natomiast, że po jednostronnej walce drużynowej mecz może się szybko skończyć.
W tym wypadku deweloperzy nie są tak skorzy do wprowadzania dużych zmian. Mroźne Wrota pozostaną w grze przynajmniej przez jeszcze jeden patch. Riot liczy na to, że przywrócenie czasu odnowienia z aktualizacji 12.22 rozwiąże problemy graczy.

GRYOnline
Gracze
OpenCritic