21 sierpnia do kin wchodzą 4 filmy - dwa potencjalnie hity (Kryptonim U.N.C.L.E. Guya Ritchiego oraz kontynuacja horroru Sinister), jedna animacja dla najmłodszych i coś dla miłośników kina bardziej niszowego (Anioł).

Ostatnim filmem Guya Ritchie’ego była kontynuacja Sherlocka Holmesa. To było 4 lata temu. Czy reżyser odpoczął i jest gotowy zaserwować wysokiej jakości rozrywkę? Wszystko na to wskazuje. Kryptonim U.N.C.L.E. to równocześnie prolog i adaptacja amerykańskiego serialu szpiegowskiego z lat 60-tych. Fabuła wymusza współpracę agentów z dwóch różnych stron żelaznej kurtyny. Napoleon Solo to as z CIA, od lat najlepszy w swoim fachu, zaś Ilja Kurjakin to jeden z najlepszych „nabytków” KGB – mimo wielu różnic i nieustannego iskrzenia, panowie muszą połączyć siły, by broń nuklearna nie wpadła w niepowołane ręce. Film miałem już okazję widzieć i jest to naprawdę rozrywka. Stylowa (kostiumy i soundtrack są świetne!), bardzo zabawna i wartko pędząca do samego finału. Warto.

Scott Derrickson, twórca pierwszego Sinister, tym razem odpowiada tylko za scenariusz filmu. Reżyserią zajął się niespecjalnie doświadczony (na koncie tylko jedna pełnometrażówka, ale przynajmniej w podobnym klimacie) Ciaran Foy, a przed kamerą staną zdecydowanie mniej znane twarze. Taki zabieg może być zbawienny dla horroru, który znowu toczyć się będzie w ponurym domu na odludziu. Szeryf małego miasteczka trafia do posiadłości zamieszkiwanej przez matkę i dwóch synów ukrywających się przed agresywnym mężem. Tam oczywiście kryje się potworny sekret z przeszłości odkrywany przez oglądanie starych amatorskich filmów… Miłośnicy pierwszej części wiedzą, czego można się spodziewac.
Oprócz tego do kin wchodzą jeszcze:
Zapraszam za tydzień do zapoznania się z kolejnym zestawem najciekawszych filmowych premier. Warto wiedzieć, co grają kina.
Film:Kryptonim U.N.C.L.E.(The Man from U.N.C.L.E.)
premiera: 2015komediaakcjaprzygodowy
0

Autor: Filip Grabski
Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).