Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 31 sierpnia 2012, 06:49

autor: Adrian Werner

Kosmiczna strzelanka Strike Suit Zero czaruje nowym zwiastunem.

W sieci pojawił się nowy imponujący zwiastun kosmicznej strzelanki Strike Suit Zero studia Doublesix games.


Strike Suit Zero to jedna z najbardziej obiecujących kosmicznych strzelanek ostatnich lat. Tworzy ją studio Born Ready Games mające na koncie udaną grę Burn, Zombie, Burn!. Muzykę skomponował Paul Ruskay, czyli autor wspaniałej ścieżki dźwiękowego do kultowego Homeworld. Natomiast za projekty maszyn odpowiada japoński artysta Junji Okubo, który pełnił tę samą rolę przy produkcji gry Steel Battatlion oraz filmu animowanego Appleseed: Ex Machina. Jak widać, zespół tworzący Strike Suit Zero jest imponujący. Równie dobrze prezentuje się najnowszy zwiastun tej gry.

Akcja Strike Suit Zero osadzonajest w dalekiej przyszłości, w czasach gdy ludzkość opanowała technologie pozwalającą na podróże gwiezdne. Tytułowy Strike Suit to zaawansowany bojowy statek kosmiczny, który w razie potrzeby potrafi przeobrazić się w mecha. Gracz wcieli się w pilota tej maszyny, a jego zadaniem będzie odparcie inwazji Obcych na nasz system słoneczny. Kampania podzielona zostanie na szereg misji i zgodnie z obecną modą ich trakcie konieczne ma być podejmowanie ciężkich decyzji. Nasze wybory wpłyną na dalszy przebieg fabuły oraz ukształtują zakończenie.

      - Strike Suit Zero - oficjalna strona gry

Strike Suit Zero to czysto zręcznościowa kosmiczna strzelanka. Autorzy nie udają nawet, że jest o symulator i jasno stwierdzają, że nie zamierzają zawracać sobie głowy jakimkolwiek realizmem. Zamiast tego zaoferują szalone bitwy, w których zmierzymy się z dziesiątkami przeciwników naraz. Gra prezentuje się spektakularnie. Ambicją twórców było odtworzenie klimatu japońskich seriali science-fiction i sądząc po wypuszczonych do tej pory materiałach cel ten udało się zrealizować w stu procentach.

Premiera Strike Suit Zero zapowiadana jest na jesień tego roku. Autorzy obiecują rozsądne wymagania sprzętowe, co powinno ucieszyć graczy bawiących się na notebookach.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej