Kingdom Come 2 otrzymało małą, choć istotną aktualizację. Warhorse dopieszcza swoje arcydzieło
Kingdom Come: Deliverence 2 otrzymało hotfix o numerze 1.1.2. Czeskie studio wyeliminowało niewielkie błędy i wprowadziło dość specyficzne poprawki.

Twórcy gry tak dobrej, że aż chce się ją rozdawać za darmo – Kingdom Come: Deliverance II – udostępnili hotfix 1.1.2, który koncentruje się m.in na poprawkach stabilności, usprawnieniach niektórych zadań oraz kilku specyficznych zmianach. Aktualizacja eliminuje także liczne błędy powodujące awarie RPG-a Czechów.
W ramach poprawek questów – w „Fortunie” Bozhena i Pavlena nie będą już zgłaszać gracza za przestępstwa, a w „Królewskim Gambicie” opcja nalewania wina nie znika, dzięki czemu gracze mogą kontynuować podawanie trunku gościom.
Ulepszono również działanie kuszy na monitorach ultrawide. Na platformie Epic Games Store z kolei naprawiono błąd uniemożliwiający odblokowywanie osiągnięć, a w systemie PROS rozwiązano problem z nagrodami wymagającymi restartu gry.
Najważniejsze zmiany dotyczą natomiast stabilności – poprawiono liczne awarie, m.in. związane z przeglądaniem ekwipunku konia, interakcją z wozem czy patrzeniem na niektóre zamknięte drzwi i skrzynie. Wyeliminowano także crashe pojawiające się czasem po grze w kości, kiedy postanowiliśmy wczytać „sejwa”.
Kingdom Come: Deliverance II ukazało się 4 lutego na PC, Xbox Series X/S i PlayStation 5. W ciągu dwóch tygodni sprzedano ponad 2 miliony egzemplarzy, a na Steam gra, póki co, zebrała prawie 40 tysięcy recenzji, z czego 92% jest pozytywnych. Gracze szczególnie chwalą sobie tytuł za żyjący, średniowieczny świat RPG.
- Recenzja gry Kingdom Come Deliverance 2 – wszystko, co było wspaniałe w KCD, tu jest tak samo dobre lub jeszcze lepsze
- Kingdom Come Deliverance 2 – poradnik do gry

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- patche i aktualizacje
- gry RPG
- Kingdom Come (marka)
- Warhorse Studios
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
Kasrkin Konsul

Mi się to zaczęło od momentu wczytywania zapisów z Kuttenberga, więc coś może być na rzeczy. Sprawdzę, dzieki.
Matticzak Chorąży
Jak dzielimy się gliczami to w jednej misji głównej zamknęły się przede mną drzwi i musiałem wczytać save, turniej jest turbo zbugowany, npc czasami robią fikołki albo ciała npców, lewitujące przedmioty, znikający młot na kowadle albo miecz przechodzący przez kowadło. Zbugowany "królik", który był potem na zawsze i trzeba było wczytać save przed tym królikiem. NPCe chodzą czasami nie tam gdzie trzeba. Echo w dialogach. No i łuk który sam wystrzeliwał strzały (coś chyba ze statystykami popsute).
Generalnie wszystko da się przeżyć.
Tzeentch3 Centurion

Co ciekawe po patchu gra zaczęła mi się ładować dłużej (z 2 "slajdów" na jakieś 10), ale gdzieś znalazłem, że powrót do pierwszej mapy może "przeładować" NPC i to naprawić.
W sumie z bugów oprócz lewitujących przedmiotów to spotkałem się z dwoma źle przetłumaczonymi fragmentami: przy produkcji Minthy była podana woda zamiast wina jak na obrazku przepisu czy kowal na pewien konkurs kazał robić kordelas, a miał być miecz turniejowy, który z automatu wpadał przepis.
Za to najśmieszniejszy bug miałem jak w zadaniu do wesela od strony kowala nie pojechał szukać wozu razem z Sękiem i panem Semina - w notatniku mam wrócić i sprawdzić co się dowiedzieli. Żaden rozmawiać nie chce, obaj obrażeni na amen, nic nie pomaga i ścieżka od strony kowala zablokowana - mimo to sam znalazłem wóz (Henryk nic nie powiedział i zadanie się nie zaktualizowało). Odpala się wesele od strony młynarza, a Sęk i pan Semina zachowują się jak moi najlepsi przyjaciele, bo niby im pomogłem, a na weselu jest osoba z questa po znalezieniu tego wozu i niby mnie zna :) ciekawe czy to naprawili (nawet do supportu pisałem zgłoszenie).
Tweety32 Konsul
Polecam w konsoli wpisać, od ręki dostajemy 10% więcej FPS :)
```
e_svoti_asynccompute 1
```
Ubisoftowiec Centurion

Ja czekam na tryb hardcore. Na razie nie przeglądam żadnych materiałów. Widziałem tylko ten pierwszy trailer i tyle.