Poznaliśmy wymagania sprzętowe Killer is Dead - Nightmare Edition, czyli pecetowej wersji gry akcji japońskiego studia Grasshopper Manufacture.

W lutym dowiedzieliśmy się, że na pecety trafi Killer is Dead, czyli gra akcji autorstwa japońskiego studia Grasshopper Manufacture pod przewodnictwem słynnego Sudy 51. Teraz poznaliśmy wymagania sprzętowe projektu, dzięki aktualizacji poświęconej mu strony w serwisie Steam.
Warto zwrócić uwagę na fakt, że jest to kolejna gra, która nie obsłuży 32-bitowych wersji systemów operacyjnych. Cały rynek pecetowy wydaje się wreszcie przestawiać na 64-bity.
Produkcja ukaże się na PC 23 maja tego roku w rozbudowanej wersji znanej jako Killer is Dead - Nightmare Edition. Zaoferuje ona kilka nowych elementów, w tym tytułowy Nightmare mode, czyli dodatkowy, znacznie bardziej wymagający poziom trudności, w którym będziemy w stanie pokonać przeciwników tylko przy użyciu kilku określonych metod i umiejętności. Ponadto gra wyposażona zostanie w zestaw Smooth Operator, czyli pakiet dodatków opracowanych pierwotnie z myślą o konsolach, w skład którego wchodzą alternatywne stroje oraz dwie nowe misje. Ostatnią atrakcją będzie tzw. Theater Mode, czyli odblokowywane po jednorazowym ukończeniu kampanii specjalne menu, w którym obejrzymy ponownie scenki przerywnikowe i poznamy dodatkowe informacje na temat postaci.
Konsolowe wersje Killer Is Dead trafiły do sprzedaży 23 sierpnia zeszłego roku na konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Gra opowiada o przygodach Mondo Zappę, playboya i świetnie wyszkolonego płatnego zabójcy, który wykonuje dla firmy Bryan Execution zlecenia sprowadzające się najczęściej do likwidacji rozmaitych kriminalistów i zwyrodnialców.
Produkcja przykuwa uwagę nietypową kreskówkową grafiką, stanowiącym rozwinięcie stylistyki serii No More Heroes, również opracowanej przez studio Grasshopper Manufacture.
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.