Jak zgłaszać awarie UPC w 2025 roku? Gdzie znaleźć pomoc techniczną Play?
W tym artykule pochylamy się nad procedurą zgłaszania awarii usług, które wcześniej świadczyła dla nas firma UPC, a od 31 sierpnia 2023 roku dostarcza nam je firma Play.

31 sierpnia 2023 roku firma UPC została przejęta przez operatora Play. Pod skrzydła tego drugiego przeszły wówczas między innymi obowiązki związane z obsługą awarii usług świadczonych wcześniej przez UPC.
W tym artykule opisujemy krok po kroku, gdzie zgłaszać te ostatnie; jak się bowiem okazuje, przejęcie UPC przez Play pociągnęło za sobą istotne zmiany w tym zakresie. Jeszcze lorzystając z okazji, polecamy Wam nasz poradnik, w którym pochylamy się nad uzyskaniem zwrotu w związku z decyzją UOKiK.
Gdzie zgłosić awarię UPC w 2025 roku?
Firma Play nie dysponuje odrębną metodą kontaktu dla klientów UPC. Oznacza to, że chcąc zgłosić awarię, musimy wybrać jedną ze standardowych metod kontaktu z operatorem, które oddał on do dyspozycji swoim abonentom.
Infolinia sprzedażowa Play/UPC
- Naszym głównym sposobem na skontaktowanie się z firmą Play w przypadku awarii usług wcześniej świadczonych przez UPC, jest tak zwana infolinia sprzedażowa, dostępna pod numerem telefonu 813 813 813.
- W chwili, w której są pisane te słowa, do uzyskania pomocy od firmy Play niezbędne było podanie numeru identyfikacyjnego klienta, który jest przypisany do naszej usługi (bądź naszego PESELU) i krótkie opisanie swojego problemu w rozmowie z „wirtualną asystentką”.
Inne metody kontaktu z Play/UPC
Ponadto pomocna może być strona pomocy AUM (UPC).
Oprócz tego do dyspozycji klientów Play/UPC oddano specjalny czat, który jest dostępny na stronie głównej play.pl, a dokładnie – w obszarze „Kontakt”, znajdującym się w sekcji „Pomoc” bądź w serwisie Moje usługi. Poza tym z czatu pozwala nam skorzystać również aplikacja Play24.
Kończąc temat metod kontaktu z omawianym operatorem, musimy jeszcze przypomnieć, że infolinii Play poświęciliśmy odrębny poradnik, w którym znajdziecie szereg innych metod na skontaktowanie się z tą siecią.
Komentarze czytelników
zanonimizowany1399661 Pretorianin
Przepraszam bardzo, ale mam problem z zasznurowaniem butów bez sznurówek. Kiedy można spodziewać się poradnika?
micin3 Generał
Protip - jeżeli możesz napisać pytanie, a nie wybierać z gotowych odpowiedzi, to napisz, że chcesz rozwiązać umowę. System momentalnie połączy Cię z konsultantem, który następnie już przełączy Cię do pomocy technicznej (działało kilka lat temu z wirtualnym asystentem orange lub netii).
pawelb1313 Junior
Co chwilę mi się zawieszał dekoder Mediabox, i rozwiązanie problemu z wirtualnym asystentem kończyło się tylko nerwami. Wolę już go co chwilę restatartować, skoro nie mogę porozmawiać z żywą osobą.