Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2012, 08:45

autor: Mateusz Kądziołka

Imperial Agent Sniper – Drzewo Marksmanship

Opis talentów z drzewa Marksmanship dla Imperial Agent Sniper.

Imperial Agent Sniper – Drzewo Marksmanship - ilustracja #1

Drzewo Marksmanship

Pierwszy poziom:

Cover Screen (2 pkt.) – opuszczając zasłonę, mamy 50%/pkt szansy na otrzymanie buffa Cover Screen, który zwiększa obronę przed atakami dystansowymi o 20% na 6 s.

Steady Shots (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Snipe, Series of Shots i Cull o 3%/pkt.

Marksmanship (3 pkt.) – zwiększa celność technik dystansowych o 1%/pkt.

Drugi poziom:

Heavy Shot (1 pkt) – gdy Ambush trafia w przeciwnika stojącego w odległości mniejszej niż 10 m, przeciwnik zostaje odrzucony na kilka metrów.

Ballistic Dampers (2 pkt.) – wchodzenie za zasłonę daje 3 ładunki Ballistic Dampers. Każdy z nich absorbuje 15%/pkt obrażeń zadanych przez nadchodzące ataki. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s. Ballistic Dampers mogą uruchomić się raz na 6 s.

Precision Ambush (2 pkt.) – Ambush ignoruje 10%/pkt pancerza przeciwnika.

Imperial Demarcation (2 pkt.) – redukuje cooldown Leg Shot o 1,5 s/pkt.

Trzeci poziom:

Snap Shot (2 pkt.) – wchodzenie za zasłonę ma 50%/pkt szansy, by sprawić, że następny Snipe aktywuje się natychmiastowo.

Diversion (1 pkt) – postać rzuca granat dymny, który zmniejsza celność wroga o 45% na 9 s i wyciąga go zza zasłony na 6 s.

Reactive Shot (2 pkt.) – trafienia krytyczne Snipe i Series of Shots mają 50%/pkt szansy, aby zredukować czas aktywacji następnego Ambush o 1 s.

Czwarty poziom:

Between the Eyes (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Snipe, Series of Shots oraz Followthrough o 2%/pkt.

Sector Ranger (1 pkt) – Cover Pulse odrzuca przeciwnika o dodatkowe 2 m. Dodatkowo redukuje czas aktywacji Orbital Strike o 1 s.

Sniper Volley (3 pkt.) – Ambush ma 33,34%/pkt szansy, aby uruchomić Sniper Volley, zwiększając alacrity o 3% przez 6 s. Gdy Sniper Volley jest aktywny, każdy następny Snipe ma 33,34% szansy na zbudowanie dodatkowego ładunku Sniper Volley. Kumuluje się do 3 razy. Początkowy efekt Sniper Volley nie może się pojawić częściej niż raz na 30 s.

Sniper’s Nest (1 pkt) – zwiększa częstotliwość regeneracji energii o 1/s w czasie, gdy znajdujemy się za zasłoną.

Piąty poziom:

Recoil Control (2 pkt.) – redukuje koszt Followthrough o 2/pkt i jego cooldown o 1,5 s/pkt.

Followthrough (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia. Możemy z niej skorzystać tylko w ciągu 4,5 s od ostatniego Snipe lub Ambush. Postać strzela z dwóch blasterów, jeśli mamy je wyekwipowane.

Pillbox Sniper (2 pkt.) – redukuje cooldown Entrench i Orbital Strike o 7,5 s/pkt.

Szósty poziom:

Imperial Assassin (5 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne zadane umiejętnościami Series of Shots, Takedown i Followthrough o 6%/pkt.

Siódmy poziom:

Rapid Fire (1 pkt) – natychmiastowo kończy cooldown na Series of Shots i sprawia, że następny Series of Shots nie wywołuje cooldownu.