Imperial Agent Sniper – Drzewo Marksmanship

Opis talentów z drzewa Marksmanship dla Imperial Agent Sniper.

Mateusz Kądziołka

Imperial Agent Sniper – Drzewo Marksmanship - ilustracja #1

Drzewo Marksmanship

Pierwszy poziom:

Cover Screen (2 pkt.) – opuszczając zasłonę, mamy 50%/pkt szansy na otrzymanie buffa Cover Screen, który zwiększa obronę przed atakami dystansowymi o 20% na 6 s.

Steady Shots (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Snipe, Series of Shots i Cull o 3%/pkt.

Marksmanship (3 pkt.) – zwiększa celność technik dystansowych o 1%/pkt.

Drugi poziom:

Heavy Shot (1 pkt) – gdy Ambush trafia w przeciwnika stojącego w odległości mniejszej niż 10 m, przeciwnik zostaje odrzucony na kilka metrów.

Ballistic Dampers (2 pkt.) – wchodzenie za zasłonę daje 3 ładunki Ballistic Dampers. Każdy z nich absorbuje 15%/pkt obrażeń zadanych przez nadchodzące ataki. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 1,5 s. Ballistic Dampers mogą uruchomić się raz na 6 s.

Precision Ambush (2 pkt.) – Ambush ignoruje 10%/pkt pancerza przeciwnika.

Imperial Demarcation (2 pkt.) – redukuje cooldown Leg Shot o 1,5 s/pkt.

Trzeci poziom:

Snap Shot (2 pkt.) – wchodzenie za zasłonę ma 50%/pkt szansy, by sprawić, że następny Snipe aktywuje się natychmiastowo.

Diversion (1 pkt) – postać rzuca granat dymny, który zmniejsza celność wroga o 45% na 9 s i wyciąga go zza zasłony na 6 s.

Reactive Shot (2 pkt.) – trafienia krytyczne Snipe i Series of Shots mają 50%/pkt szansy, aby zredukować czas aktywacji następnego Ambush o 1 s.

Czwarty poziom:

Between the Eyes (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Snipe, Series of Shots oraz Followthrough o 2%/pkt.

Sector Ranger (1 pkt) – Cover Pulse odrzuca przeciwnika o dodatkowe 2 m. Dodatkowo redukuje czas aktywacji Orbital Strike o 1 s.

Sniper Volley (3 pkt.) – Ambush ma 33,34%/pkt szansy, aby uruchomić Sniper Volley, zwiększając alacrity o 3% przez 6 s. Gdy Sniper Volley jest aktywny, każdy następny Snipe ma 33,34% szansy na zbudowanie dodatkowego ładunku Sniper Volley. Kumuluje się do 3 razy. Początkowy efekt Sniper Volley nie może się pojawić częściej niż raz na 30 s.

Sniper’s Nest (1 pkt) – zwiększa częstotliwość regeneracji energii o 1/s w czasie, gdy znajdujemy się za zasłoną.

Piąty poziom:

Recoil Control (2 pkt.) – redukuje koszt Followthrough o 2/pkt i jego cooldown o 1,5 s/pkt.

Followthrough (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia. Możemy z niej skorzystać tylko w ciągu 4,5 s od ostatniego Snipe lub Ambush. Postać strzela z dwóch blasterów, jeśli mamy je wyekwipowane.

Pillbox Sniper (2 pkt.) – redukuje cooldown Entrench i Orbital Strike o 7,5 s/pkt.

Szósty poziom:

Imperial Assassin (5 pkt.) – zwiększa obrażenia krytyczne zadane umiejętnościami Series of Shots, Takedown i Followthrough o 6%/pkt.

Siódmy poziom:

Rapid Fire (1 pkt) – natychmiastowo kończy cooldown na Series of Shots i sprawia, że następny Series of Shots nie wywołuje cooldownu.

Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

PC
po premierze

Data wydania: 20 grudnia 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Pierwsze screeny z nowego projektu twórców gry Terraria

Następny
Pierwsze screeny z nowego projektu twórców gry Terraria

Sprzedaż gry Dungeon Defenders przekroczyła granicę miliona egzemplarzy

Poprzedni
Sprzedaż gry Dungeon Defenders przekroczyła granicę miliona egzemplarzy

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl