Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 lutego 2012, 08:45

autor: Mateusz Kądziołka

Imperial Agent Sniper – Drzewo Lethality

Opis talentów z drzewa Lethality dla Imperial Agent Sniper.

Imperial Agent Sniper – Drzewo Lethality - ilustracja #1

Drzewo Lethality

Pierwszy poziom:

Deadly Directive (2 pkt.) – zwiększa Alacrity o 2%/pkt.

Lethality (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne ataków dystansowych i umiejętności o 2%/pkt.

Razor Edge (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Shiv o 5%/pkt.

Drugi poziom:

Slip Away (2 pkt.) – redukuje cooldown Debilitate o 7,5 s/pkt, a także zwiększa szybkość poruszania się po użyciu Debilitate o 15%/pkt przez 4 s.

Flash Powder (2 pkt.) – redukuje celność wszystkich celów o 10%/pkt na 8 s, gdy Flash Bang się kończy.

Corrosive Microbes (2 pkt.) – Corrosive Dart ma 12,5% szansy na podwójne ticknięcie, jeśli zadaje obrażenia.

Lethal Injectors (1 pkt) – zwiększa czas trwania Corrosive Dart o 3 s.

Trzeci poziom:

Corrosive Granade (1 pkt) – umiejętność, która zadaje maksymalnie 3 przeciwnikom w promieniu 5 m obrażenia typu internal przez 21 s.

Targeted Demolition (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Fragmentation Granade i Corrosive Granade o 4%/pkt.

Cut Down (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Overload Shot, Series of Shots i Cull o 3%/pkt.

Czwarty poziom:

Lethal Purpose (2 pkt.) – redukuje cooldown Adrenaline Probe o 15 s/pkt. Dodatkowo, trafienia krytyczne efektów trucizn odnawiają 1/pkt punkt energii.

Adhesive Corrosives (2 pkt.) – Corrosive Granade ma 50%/pkt szansy, by zredukować szybkość poruszania się wszystkich celów o 30% przez 6 s.

Vanish (2 pkt.) – redukuje cooldown Evasion o 7,5 s/pkt i Escape o 15 s/pkt.

Lethal Dose (3 pkt.) – zwiększa szansę na trafienia krytyczne HoT-ów i DoT-ów o 4%/pkt.

Piąty poziom:

Cull (1 pkt) – umiejętność wysyłająca falę pocisków zadająca obrażenia co sekundę. Każda trucizna na celu zwiększa zadawane obrażenia. Postać strzela dwoma blasterami, jeśli ma je wyekwipowane.

Razor Rounds (2 pkt.) – zwiększa szansę na trafienie krytyczne Cull i Series of Shots o 2%/pkt.

Counterstrike (2 pkt.) – Countermeasures ma 50%/pkt szansy, aby usunąć wszelkie efekty ograniczające ruch postaci.

Szósty poziom:

Devouring Microbes (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadane przez trucizny o 5%/pkt, jeśli cel ma poniżej 30% punktów życia.

Hold Your Ground (2 pkt.) – redukuje cooldown Shield Probe o 7,5 s/pkt i cooldown Cover Pulse o 5 s/pkt.

Siódmy poziom:

Weakening Blast (1 pkt) – umiejętność zadająca obrażenia i powodująca, że cel otrzymuje dodatkowe 30% obrażeń od następnych 10 efektów krwawienia. Trwa przez 15 s.